• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

کسب سود قابل توجه در بانک سینا

  • کد خبر : 74476
  • 10 مرداد 1402 - 13:00
کسب سود قابل توجه در بانک سینا

بانک سینا در شرایط خوبی از دید بنیادی قرار دارد به طوری که رشد درآمدهای عملیاتی منجر به سود سودسازی خوبی در این بانک شده است.

بانک سینا در ۳ ماهه به مدد رشد قابل توجه ۸۸ درصدی درآمد حاصل از تسهیلات‌دهی و سپرده‌گذاری به درآمد ده‌هزار و ۲۸۰ میلیاردریالی رسیده است تا عمدتا این رشد سبب افزایش درآمد عملیاتی به میزان ۶۵ درصد شود.
هزینه‌های مالی بانک صفر و هزینه مطالبات مشکوک‌الوصول نیز تنها ۵۵۰ میلیارد ریال بوده که یکی از پایین‌ترین هزینه‌ها را در این زمینه دارد. بانک سینا درحالی شاهد رشد قابل توجه ۱۴۴ درصدی سود خالص ۳ ماهه می‌باشد که روند رو به رشد وضعیت عملیاتی این بانک در تیرماه نیز ادامه داشته است.
درآمد تسهیلات اعطایی بانک به بیش از ۲۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در ۴ ماهه افزایش داشته که از این رقم شش هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال آن تنها برای تیرماه بوده است.
درآمد سپرده‌گذاری بانک هم با رشد یک هزار و ۴۳ میلیارد ریالی در تیرماه به بیش از چهار هزار میلیارد ریال رسیده است.
درآمد اوراق بدهی در پایان ۴ ماهه نخست سال جاری به بیش از سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان رسیده اما نکته مهم، درآمد کارمزدی بانک سینا است که در تیرماه با شناسایی رقم هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال، جمع این درآمدها را به بیش از سه هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال رسانده است.
بانک سینا در ۳ ماه ابتدای سال ۱۴۰۲ به جمع درآمد ۲۵ هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال رسیده و این در حالی است که در تیرماه، این درآمدها به بیش از ده هزار میلیارد تومان بالغ شده که حاکی از تحولات اساسی در درآمدزایی این بانک است.

منبع: بورس۲۴

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=74476

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.