• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

2

پاسخ نهایی‌ سردار به پیشنهاد لالیگایی مشخص شد

  • کد خبر : 84579
  • 11 بهمن 1402 - 12:50
پاسخ نهایی‌ سردار به پیشنهاد لالیگایی مشخص شد

سردار آزمون تصمیم نهایی خود در مورد پیشنهاد‌های لایگایی‌اش را به مدیران لورکوزن اعلام کرده است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از “ورزش سه”، اگرچه سردار آزمون این روزها تمام تمرکز خود را روی موفقیت با تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا قرار دادهُ اما اخیرا شایعات در مورد آینده این ستاره ایرانی به اوج خود رسیده است.

در چند روز اخیر رسانه‌های مختلف از جمله خبرنگار مطرح ایتالیایی یعنی فابریتزیو رومانو تایید کردند که دو باشگاه آندلسی سویا و رئال بتیس خواهان به خدمت گرفتن مهاجم ایرانی هستند و قصد دارند سردار را برای تقویت فاز هجومی خود به خدمت بگیرند.  

همان‌طور که فابریتزیو رومانو گزارش داده بود سرمربی جدید رم یعنی دنیله ده‌روسی به مدیران این باشگاه تاکید کرده که کاملا روی آزمون حساب می‌کند و نباید جالوروسی به فروش او فکر کند. این در حالی است که شاید لورکوزن تمایل دارد آزمون را با یک مبلغ خوب به فروش برساند و علاقه باشگاه ‌های اسپانیایی نیز این موضوع را تقویت کرد.

با این حال اکنون سردار همان‌طور که قبلاً هم اعلام کرده بود تصمیم نهایی خود را به اطلاع مدیران باشگاه لورکوزن رسانده و اعلام کرده که هیچ تمایلی برای ترک پایتخت ایتالیا حداقل در نقل و انتقالات ژانویه ندارد. این در حالی است که در یکی دو روز گذشته باز هم دو باشگاه لالیگایی به خصوص بتیس با لورکوزن در تماس بوده‌اند اما عدم تمایل سردار به ترک رم علیه خواسته آنها شد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=84579

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.