• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

اوج هیجان در لندن؛ کامبک تماشایی چلسی مقابل منچستریونایتد با طعم طلسم‌شکنی

  • کد خبر : 87558
  • 19 فروردین 1403 - 9:28
اوج هیجان در لندن؛ کامبک تماشایی چلسی مقابل منچستریونایتد با طعم طلسم‌شکنی

تیم فوتبال چلسی موفق شد با درخشش کول پالمر کامبک کند و منچستریونایتد را با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب کرد.

دیدار تیم‌های چلسی و منچستریونایتد در چارچوب هفته سی و یکم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۲:۴۵ دقیقه در ورزشگاه استمفوردبریج با قضاوت جرد ژیلت برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۴ بر ۳ چلسی به پایان رسید.

مائوریسیو پوچتینو و اریک تن هاخ به خوبی از جایگاه ناامن خود آگاه بودند و می‌دانستند در صورتی که فصل را مانند هفته‌های گذشته با ناکامی پشت سر بگذارند، ممکن است با حکم اخراج مواجه شوند. هر دو تیم به دنبال کسب سهمیه اروپایی بودند و کسب ۳ امتیاز این دیدار برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار بود.

تیم میزبان بازی را طوفانی آغاز کرد و در دقیقه ۳ کاپیتان کانر گلگر موفق شد با ضربه محکم و با اشتباه اونانا گل اول را به ثمر برساند. در ادامه دقیقه ۱۹ پس از اینکه آنتونی، مارک کوکوریا را در محوطه جریمه سرنگون کرد، داور نقطه پنالتی را نشان داد. پالمر پشت توپ ایستاد و توانست با فریب اونانا و ضربه به سمت راست دروازه را باز کند تا اختلاف به ۲ گل افزایش پیدا کند.

شیاطین سرخ تنها ۵ دقیقه زمان احتیاج داشتن تا به بازی برگردند، ابتده در دقیقه ۳۴ پاس اشتباه مویسس کایسدو به آلخاندرو گارناچو رسید و این مهاجم آرژانتینی در موقعیت تک به تک با پتروویچ قرار گرفت و موفق شد گل اول را برای یونایتد به ثمر برساند. در دقیقه ۳۹ دیوگو دالو سانتر زیبایی به داخل محوطه داشت و برونو فرناندز استادانه با ضربه سر این بازی جذاب را به تساوی کشاند.

اما این پایان کار نبود و کامبک منچستریونایتد در دقیقه ۶۷ کامل شد، ارسال بیرون پا تماشایی آنتونی در محوطه جریمه چلسی با ضربه سر گارناچو روی خروج اشتباه پتروویچ تبدیل به گل سوم شیاطین سرخ در این دیدار شد. در حالی که تنها ۲ دقیقه به پایان این ددیار زمان باقی مانده بود دالوت در محوطه جریمه با خطا نونی مادوئکه را سرنگون کرد تا داور این دیدار یک خطا پنالتی دیگر برای میزبان اعلام کند، باز هم پالمر پشت توپ قرار گرفت و موفق شد خلاف حرکت اونانا گل تساوی را به ثمر برساند و یک امتیاز را در لندن نگه دارد.

این پایان بازی تماشایی نبود، تنها یک دقیقه بعد باز هم پالمر به عنوان فرشته نجات چلسی در این فصل ظاهر شد، ضربه این بازیکن پس از برخورد به مدافعین یونایتد وارد دروازه اونانا شد تا چلسی جواب کامبک منچستر را با کامبک در این دیدار بدهد.

با این نتیجه تیم منچستریونایتد ۴۸ امتیازی شد و در رتبه ششم قرار گرفت، در مقابل چلسی با ۴۳ امتیاز در رتبه دهم ایستاد. با این نتیجه طلسم نباختن منچستریونایتد مقابل چلسی بع از ۷ سال شکسته شد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=87558

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.