• امروز : شنبه - ۵ خرداد - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

«دنا جوانان» مرداد امسال روانه بازار می‌شود سقف فردی تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی مشاغل خانگی به ۱٫۵۰۰ میلیون ریال و سقف کارفرمایی به ۴۰٫۰۰۰ میلیون ریال افزایش یافت شفافیت بیمه سامان مورد تقدیر رییس مرکز اطلاعات مالی قرار گرفت تمرکز اقدامات مسئولیت اجتماعی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بر توسعه آموزش مراسم تشییع رییس جمهور تحت پوشش بیمه حوادث شرکت بیمه حکمت صبا قرار گرفت پرداخت بیش از ۲هزار میلیاردریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک کارآفرین “همراه شهر پلاس” بانک شهر را تنها از منابع معتبر دریافت کنید طرح های توسعه‌ای شرکت ملی مس با استفاده از ظرفیت های بانک شهر به سرانجام می رسد حضور مدیرعامل موسسه اعتباری ملل، در مراسم تشییع رییس جمهور فقید گسترش همکاری ها میان شهرداری کرج و بانک شهر، مسیر تکمیل پروژه های عمرانی را هموارتر می سازد مدیر عامل صندوق قرض الحسنه شاهد فرارسیدن سوم خرداد سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر را تبریک گفت

2

نمایش دستاوردهای فناورانه مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در اینوتکس ۲۰۲۲

  • کد خبر : 45076
  • 21 اردیبهشت 1401 - 16:12
نمایش دستاوردهای فناورانه مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در اینوتکس ۲۰۲۲

واحدهای فناور امور نوآوری و کسب‌وکار نوین مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در یازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس ۲۰۲۲) که عصر دیروز افتتاح شد، دستاوردهای فناورانه خود را به نمایش گذاشته‌اند.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، دکتر سیدمحمدرضا پورجندقی، مدیر امور نوآوری و کسب‌وکار مجتمع مس سرچشمه رفسنجان با اعلام این خبر گفت: در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ مساحتی در حدود ۱۵۰ مترمربع به واحدهای فناور امور نوآوری و کسب‌وکار نوین این مجتمع اختصاص یافته است. در این مکان، واحدهای فناور نمونه محصولات خود را در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده‌اند.

وی با بیان این‌که ۱۲ واحد فناور در امور نوآوری و کسب‌وکار مجتمع مس سرچشمه رفسنجان فعال هستند، افزود: امیدواریم این واحدها به بنگاه‌های کوچک و متوسط (SMEها) تبدیل شوند و ما بتوانیم از شرکت‌های نوپا حمایت کنیم تا درصدی از تولید ناخالص کشور را به خود اختصاص دهند.

مدیر امور نوآوری و کسب‌وکار مجتمع مس سرچشمه رفسنجان همچنین گفت: دو سال قبل مرکز نوآوری و شتاب‌دهی شهید ستاری در رفسنجان کلنگ‌زنی شد و اکنون فعالیت این مرکز آغاز شده است. اهداف بزرگی برای این مرکز تعریف شده است و نخبگان زحمتکش کشور نیز محصولات فناورانه مهمی را در آن تولید می‌کنند. امیدواریم بتوانیم آنها را مورد حمایت مالی و معنوی قرار دهیم و به سرانجام نیک برسانیم.

 گفتنی است اینوتکس ۲۰۲۲ تا ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ در پارک فناوری پردیس برپاست.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=45076

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.