• امروز : یکشنبه - ۲۷ خرداد - ۱۴۰۳
2

لیستی از بهترین تولیدکنندگان تیرآهن در ایران

  • کد خبر : 89474
  • 03 خرداد 1403 - 19:37
لیستی از بهترین تولیدکنندگان تیرآهن در ایران

آهن پرایس: تیرآهن یکی از مهم‌ترین مصالح در صنعت ساختمان‌سازی است و انتخاب نوع و سایز مناسب آن، نقش کلیدی در کیفیت و استحکام بنا دارد. در ایران کارخانه‌های متعددی در زمینه تولید تیرآهن فعال هستند که هریک محصولاتی با کیفیت و ویژگی‌های خاص خود را به بازار عرضه می‌کنند.

شناخت کارخانه‌های تیرآهن و محصولات آنها، برای انتخاب تیرآهن مناسب در هر پروژه، اهمیت بسیار زیادی دارد؛ فاکتورهایی که در انتخاب برند مناسب برای خرید تیرآهن باید مدنظر قرار داد شامل مواردی مانند کیفیت محصول، تنوع هر کارخانه، قیمت تیرآهن و تناسب آن با کیفیت محصول و خدمات پس از فروش و موقعیت کارخانه می‌شود.

در مقاله حاضر به معرفی و بررسی بهترین کارخانه‌های تولیدکننده تیرآهن در ایران می‌پردازیم گفتنی است برای تسهیل امر خرید آخرین قیمت هر برند روزانه در سایت آهن پرایس درج می‌شود.

معرفی بهترین کارخانه تیرآهن

  • ذوب آهن اصفهان: قدیمی‌ترین و بزرگترین تولیدکننده تیرآهن در ایران با سابقه‌ای بیش از نیم قرن است. محصولات این شرکت از نظر کیفیت و تنوع در سایزها در بالاترین سطح قرار دارد و به همین دلیل به عنوان بهترین کارخانه تیرآهن ایران شناخته می‌شود.

کارخانه ذوب آهن اصفهان با بهره‌مندی از دانش فنی روز دنیا و تجهیزات مدرن، تیرآهن‌های باکیفیت و مطابق با استانداردهای بین‌المللی را تولید می‌کند. محصولات این شرکت شامل انواع IPE، INP و بال نیم پهن موازی می‌شود.

کیفیت بالا و مطابقت با استانداردهای بین‌المللی، تنوع در سایزها و پاسخگویی به نیازهای مختلف

برند معتبر و شناخته شده در بازار، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش از مزایای کارخانه تیرآهن ذوب آهن اصفهان است. نوسانات قیمت در برخی مواقع و محدودیت در دسترسی به برخی از سایزها از معایب این برند شناخته‌شده است.

تیرآهن اصفهان

تجارت گردان | لیستی از بهترین تولیدکنندگان تیرآهن در ایران
  • جهان فولاد غرب (کرمانشاه): این کارخانه در سال ۱۳۸۷ تاسیس شده و با ظرفیت تولید ۳۰۰ هزار تن در سال، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تیرآهن در غرب کشور است. تیرآهن‌های جهان فولاد غرب در دو نوع نیمه پهن و عریض تولید می‌شوند و از نظر کیفیت در سطح مطلوبی قرار دارند.

کارخانه جهان فولاد غرب با استفاده از مواد اولیه مرغوب و تجهیزات پیشرفته، تیرآهن‌های باکیفیت و بادوام را تولید می‌کند. محصولات این شرکت در انواع IPE، INP و بال نیم پهن موازی در سایزهای مختلف به بازار عرضه می‌شوند.

مزایای تیرآهن جهان فولاد غرب شمال کیفیت بالا و مطابقت با استانداردهای ملی، تنوع در سایزها و پاسخگویی به نیازهای مختلف، قیمت مناسب، دسترسی آسان به محصولات در غرب کشور می‌شود.

از معایبی که می‌توان برای تیرآهن جهان فولاد غرب برشمرد این است که در مقایسه با ذوب آهن اصفهان برند کمتر شناخته شده‌ای است و در زمینه ضادرات نیز محدودیت دارد.

تیرآهن کرمانشاه

  • پروفیل صنعت ماهان: این کارخانه در نزدیکی تهران واقع شده و به دلیل دسترسی آسان به بازار پایتخت، از جمله گزینه‌های مناسب برای خرید تیرآهن به شمار می‌رود. پروفیل صنعت ماهان علاوه بر تیرآهن، انواع لوله، پروفیل و نبشی را نیز تولید می‌کند.

پروفیل صنعت ماهان با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا و رعایت دقیق استانداردها، تیرآهن‌های باکیفیت و مطابق با نیازهای بازار را تولید می‌کند. محصولات این شرکت در انواع IPE، INP و بال نیم پهن موازی در سایزهای مختلف به بازار عرضه می‌شوند.

کیفیت بالا و مطابقت با استانداردهای ملی، تنوع در سایزها و پاسخگویی به نیازهای مختلف و دسترسی آسان به محصولات در تهران و حومه از مزایای کارخانه پروفیل صنعت ماهان به شمار می‌ورد اما در عین حال برند کمتر شناخته شده‌ای است.

  • مجتمع ظفر بناب: مجتمع ظفر بناب یکی از مجهزترین شرکت‌ها در زمینه تولید مقاطع فولادی است و تیرآهن‌های این شرکت در دو نوع IPE و INP و در سایزهای ۱۲ تا ۲۷ تولید می‌شوند. کیفیت محصولات ظفر بناب مطابق با استانداردهای روز دنیا بوده و به همین دلیل از جمله برندهای معتبر در بازار تیرآهن ایران محسوب می‌شود.

ظفر بناب با بهره‌مندی از دانش فنی متخصصان و تجهیزات مدرن، تیرآهن‌های باکیفیت و بادوام را تولید می‌کند. محصولات این شرکت در انواع مختلفی مانند IPE، INP تولید و در بازار داخلی ایران عرضه می‌شود.

کیفیت بالا و مطابقت با استانداردهای بین‌المللی، تنوع در سایزها و پاسخگویی به نیازهای مختلف، برند معتبر و شناخته شده در بازار از ویژگی‌های بازار این برند است اما برخی سایزها در این کارخانه تولید نمی‌شود.

  • فولاد خوزستان: دومین تولیدکننده بزرگ فولاد خام کشور، شرکت فولاد خوزستان است که در زمینه تولید تیرآهن نیز فعال است. تیرآهن‌های ۱۴ و ۱۶ اهواز از جمله محصولات شناخته شده این شرکت هستند.

کارخانه تیرآهن فولاد خوزستان با بهره‌مندی از منابع غنی معدنی و تجهیزات مدرن، تیرآهن‌های باکیفیت و مطابق با استانداردهای بین‌المللی را تولید می‌کند. محصولات این شرکت در انواع IPE، INP و بال نیم پهن موازی در سایزهای مختلف به بازار عرضه می‌شوند.

تیرآهن خولاد خوزستان عمدتا مطابق با استانداردهای ملی و بین‌المللی تولید می‌شود و کیفیت بالایی دارد و به لحاظ موقعیت جغرافیایی بخش اعظمی از نیازهای مناطق جنوبی کشور را تأمین می‌کند.

تجارت گردان | لیستی از بهترین تولیدکنندگان تیرآهن در ایران
  • آریان فولاد: این شرکت در سال ۱۳۸۵ تاسیس شده و علاوه بر میلگرد، نبشی و ناودانی، در زمینه تولید تیرآهن نیز فعال است. تیرآهن‌های آریان فولاد با استاندارد DIN 1025-5 ساخته می‌شوند و از نظر کیفیت در سطح قابل قبولی قرار دارند.

کارخانه آریان فولاد با استفاده از مواد اولیه مرغوب و تجهیزات پیشرفته، تیرآهن‌های باکیفیت و بادوام را تولید می‌کند. محصولات این شرکت در انواع IPE، INP و بال نیم پهن موازی در سایزهای مختلف به بازار عرضه می‌شوند.

این برند جزو محصولات با کیفیت و با قیمت مطلوب به شمار می‌رود که نیاز بخشی از بازار داخلی را تأمین کرده و به برخی کشورهای همسایه نیز صادر می‌شود.

  • کوثر اهواز: خط تولید تیرآهن این کارخانه در سال ۱۳۵۱ راه‌اندازی شده و انواع تیرآهن‌های بال نیم پهن موازی، بال نیم پهن موازی نیمه سبک، IPE و INP را تولید می‌کند. کوثر اهواز از جمله تولیدکنندگان اختصاصی تیرهای INP و IPE در سایزهای ۱۴، ۱۶ و ۲۰ است.

کارخانه کوثر اهواز با سابقه طولانی در تولید تیرآهن، محصولاتی باکیفیت و مطابق با استانداردهای ملی را به بازار عرضه می‌کند. محصولات این شرکت در انواع مختلفی مانند IPE، INP و بال نیم پهن موازی در سایزهای مختلف به بازار عرضه می‌شوند.

  • فایکو(البرز ایرانیان): کارخانه فولاد البرز ایرانیان یا فایکو در استان مازندران واقع شده و مقاطع فولادی مختلف را بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی تولید می‌کند. تیرآهن‌های فایکو در انواع INP و IPE و در سایزهای مختلفی به بازار عرضه می‌شوند.

کارخانه تیرآهن فایکو با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا و رعایت دقیق استانداردها، تیرآهن‌های باکیفیت و مطابق با نیازهای بازار را تولید می‌کند. محصولات این شرکت در انواع مختلفی مانند IPE، INP و بال نیم پهن موازی در سایزهای مختلف تولید می‌کند. یکی از معروف‌ترین برندهای موجود در بازار است که با کیفیت بالا و مطابقت با استانداردهای ملی تولید و عرضه می‌شود.

در نهایت، می‌توان گفت که شناخت کارخانه‌های تیرآهن، یک گام ضروری در انتخاب تیرآهن مناسب و انجام یک پروژه موفق است. شرکت آهن پرایس قیمت تیرآهن امروز در بهترین کارخانه‌های کشور را به‌روزرسانی می‌کند از همین روز می‌توانید برای خرید مطئمن محصول مورد نیاز خود از طیق شماره ۰۲۱۵۴۱۰۳ با کارشناسان آهن پرایس تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=89474

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.