• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

محمدحسین محمدخان‌طهرانی سرپرست شرکت مهندسان مشاور خانه‌سازی ایران شد

  • کد خبر : 42077
  • 27 اسفند 1400 - 11:59
محمدحسین محمدخان‌طهرانی سرپرست شرکت مهندسان مشاور خانه‌سازی ایران شد

طی مراسمی با حضور معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان تامین اجتماعی، محمدحسین محمدخان‌طهرانی به عنوان سرپرست شرکت مهندسان مشاور خانه‌سازی ایران معرفی و از زحمات و تلاش‌های مهندس مشعشعی، مدیرعامل سابق این شرکت قدردانی شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از  اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،  مصطفی سوری، معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان تامین اجتماعی در این مراسم از زحمات و تلاش‌های مهندس مشعشعی، مدیرعامل سابق شرکت مهندسان مشاور خانه‌سازی قدردانی و برای آقای محمدحسین محمدخان‌طهرانی، مدیرعامل جدید این شرکت آرزوی توفیق کرد.

سوری اظهار داشت: مهندسان متخصص و فرهیخته‌ای این در این شرکت حضور دارند و با توجه به اینکه چشم اندازآتی شرکت و برنامه سال ۱۴۰۱ شرکت مشخص شده است، امیدواریم شاهد بهبود عملکرد و ارتقا فعالیت شرکت باشیم.

مهندس مشعشعی، مدیرعامل سابق شرکت مهندسان مشاور خانه‌ سازی ایران در این جلسه گزارشی از عملکرد این شرکت و پروژه‌ های در دست اجرا ارائه و برای سرپرست جدید شرکت آرزوی موفقیت کرد.

محمدحسین محمدخان‌طهرانی، سرپرست جدید شرکت مهندسان مشاور خانه‌ سازی ایران نیز از حسن اعتماد مدیریت سازمان تامین اجتماعی تشکر و از زحمات و تلاشهای مدیرعامل سابق این شرکت قدردانی کرد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=42077

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.