• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

پیشتازی مقتدرانه سپ در صنعت پرداختایران

  • کد خبر : 88548
  • 16 اردیبهشت 1403 - 12:03
پیشتازی مقتدرانه سپ در صنعت پرداختایران

شرکت پرداخت الکترونیک سامان (سپ) در بخش‌های سهم از مبلغ تراکنش‌های کارتخوان فروشگاهی و ابزار پذیرش اینترنتی آخرین گزارش ماهیانه شاپرک توانست مقتدرانه رتبه نخست را از آن خود سازد.

به گزارش روابط عمومی سپ و به نقل از گزارش فروردین ماه ۱۴۰۳ شاپرک، شرکت پرداخت الکترونیک سامان با سهم مبلغی ۲۱٫۵% از کل تراکنش‌های بازار خدمات پرداخت الکترونیکی کارتی، در سکوی اول قرار گرفت.

سپ بر اساس این گزارش توانست از مبالغ بازار کارتخوان فروشگاهی و ابزار پذیرش اینترنتی به پوشش ۱۸٫۷۵ و ۳۴٫۵۴ درصدی دست یابد تا بالاترین سهم بازار را به خود اختصاص دهد. شایان ذکر است که سپ در ابزار پذیرش اینترنتی با افزایش ۱۰٫۸۳ درصدی نسبت به ماه گذشته بیشترین رشد را داشته است.

شرکت سپ با پوشش ۲۱٫۵۹ درصدی از بازار تراکنش‌های خرید در ماه فروردین، بالاترین سهم مبلغی تراکنش‌های ذکرشده را کسب کرده است. همچنین بیشترین اختلاف بین سهم مبلغی تراکنش‌های ۲ ماه اخیر با ۲٫۱۶ درصد افزایش به سپ اختصاص دارد و به این ترتیب این شرکت پیشتاز صنعت پرداخت ایران لقب می‌گیرد.

سپ با کسب سهم ۲۹٫۸۴ درصدی بیشترین سهم در ابزارهای تراکنش‌دار اینترنتی را به خود اختصاص داده است که با افزایش ۲٫۵۷ درصدی بیشترین تفاضل را در دو ماه اخیر دارد. سپ همچنین با ۶۰٫۷۱ درصد همچنان بیشترین سهم بازار ابزارهای پذیرش تراکنش‌دار موبایلی را در اختیار دارد که افزایش ۱٫۹۳ درصدی نسبت به ماه گذشته را تجربه کرده است.

سپ در حوزه ابزارهای تراکنش‌دار موبایلی بی‌رقیب است و همواره بیشترین سهم بازار را در اختیار دارد و این مهم به برگ برنده این شرکت خوش‌نام صنعت پرداخت ایران تبدیل شده است.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=88548

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.