• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

متولیان فوتبال از خواب خرگوشی بیدار شوند / دکان بازار باز کرده‌اند!

  • کد خبر : 56110
  • 21 مهر 1401 - 7:37
متولیان فوتبال از خواب خرگوشی بیدار شوند / دکان بازار باز کرده‌اند!

ایسنا/خوزستان مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان با انتقاد از داوری بازی این تیم و شهرداری آستارا، گفت: انتظار من از متولیان فوتبال این است که از خواب خرگوشی بیدار شوند.

کیوان بابادی پس از تساوی امشب تیمش مقابل شهرداری آستارا که با تصمیم جنجالی داور همراه بود، اظهار کرد: ارزش امامزاده به متولی آن است. اگر قرار است فوتبال ما به این صورت مدیریت شود قطعاً بدتر از این اتفاقات می افتد. وقتی در لیگ یک دوربین، صدا و سیما و پخش زنده نیست و  VARهم نداریم قطعاً این اتفاقات رقم می خورد.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به تصمیم داور مبنی بر برگرداندن پنالتی که به سود استقلال خوزستان اعلام کرده بود، گفت: مگر می شود داور تصمیمی بگیرد و ده دقیقه بازی را متوقف کند و بعد با چانه زنی پنالتی را برگردانند! من نمی دانم داور چهارم در فوتبال ایران اینقدر قدرت دارد که بتواند رأی داور را برگرداند. کجای دنیا این اتفاق می افتد؟! داوری که ادعای بین المللی بودن می کند و ارسم و رسم دارد به این صورت عمل کند. اگر ترسیده است راحت بگوید ترسیدم.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان ادامه داد: ما در لیگ یک باید با همه بجنگیم؛ با داور هم باید بجنگیم و داوری را باید دریپل بزنیم تا موفق شویم. در چند بازی اخیر این اتفاقات برای استقلال خوزستان رقم خورده است. انتظار من از متولیان فوتبال این است که از خواب خرگوشی بیدار شوند. اینکه تاج آمد، فوتبال ایران تاجدار شد، نه. اتفاقاً تاج فوتبال ایران را برداشتند. این اتفاق، اتفاق خوب و میمونی نیست. فقط اسم ها می رود و می آید. اگر آقای تاج آمده است بسم الله کار را درست کند و شروع به پاکسازی و درست کردن فوتبال کند. اما من بعید می دانم برای فوتبال ایران اتفاق خوبی بیفتد آن هم در سال جام جهانی که باید شور و نشاط به فوتبال ایران تزریق شود.

وی بیان کرد: همه بازی تیم ما را دیده اند. ما تیم بی اخلاقی نیستیم. ما فوتبال زیبا بازی می کنیم اما بعد متأسفانه داوری باعث می شود این اتفاق بیفتد.

بابادی با اشاره به اتفاقات دیدار این تیم مقابل سایپا و درگیری محمود فکری با مربی این تیم، گفت: در شهر ما سرمربی یک تیم می آید و انواع و اقسام الفاظ رکیک را علیه مردم خوزستان به کار می برد اما آقای حسن زاده رئیس کمیته انضباطی به او می گوید شما فلانی هستی و نباید این کار را بکنی. آقای کمیته انضباطی شما محروم کن. دکان بازار باز کرده اید. هر روز یک تیم را جریمه می کنید اما هیچ نتیجه ای گرفته نمی شود. 

وی در ادامه مجدداً با اشاره به حواشی بازی امروز تیمش و شهرداری آستارا عنوان کرد: چطور یک نفر به خودش اجازه می دهد با داور این طور رفتار کند. فوتبال از این بدتر می شود. به زودی جام جهانی را داریم اما متأسفانه در فوتبال ایران این اتفاقات می افتد. من متأسفم برای فوتبال که اگر قرار است چنین شرایطی در آن ادامه پیدا کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: امیدوارم حرکت نوینی انجام شود و اتفاقات خوبی رقم بخورد. من نمی گویم داور به سود استقلال خوزستان سوت بزند اما از سوت عدالت بدمد و حق به حق‌دار برسد برای ما کافی است. همچنین از مردم خوب آستارا و میهمان نوازی شان در دو روزی که در این شهر اقامت داشتیم تشکر می کنم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=56110

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.