• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

قدردانی سردار از آقای خاص

  • کد خبر : 85838
  • 01 اسفند 1402 - 18:36
قدردانی سردار از آقای خاص

سردار آزمون از ژوزه مورینیو برای تمام کارهایی که در رم انجام داد، قدردانی کرد.

 سردار آزمون یکشنبه‌شب در دیدار برابر فروزینونه برای اولین بار در ترکیب اصلی رم قرار گرفت و دومین گلش را در سری آ به ثمر رساند. رم در این بازی خارج از خانه سه بر صفر پیروز شد.

مهاجم ایرانی جالوروسی بعد از این دیدار گفت: در نیمه اول بازی واقعا سختی داشتیم ولی خیلی تلاش کرده و خوب بازی کردیم. این وظیفه من است که گل بزنم و بسیار خوشحالم.

آزمون پس از گلزنی از طرفداران فروزینونه عذرخواهی کرد چون هم‌تیمی‌اش دین هویسن با جشن گلش در نیمه اول آنها را ناراحت کرده بود. مهاجم تیم‌ملی درباره این موضوع گفت: شاید هواداران فروزینونه از گل اول ما که یک بازیکن ۱۸ساله آن را به ثمر رساند، ناراحت شدند. بنابراین می‌خواستم بابت گل اول عذرخواهی کنم. البته می‌خواستم جشن بگیرم اما مهم‌ترین چیز این است که در فوتبال به یکدیگر احترام بگذاریم. آنها دوستان ما هستند. احترام مهم‌ترین چیز در فوتبال است.

او در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارد به عنوان مهاجم مرکزی زیر نظر دروسی بازی کند، افزود: نمی‌دانم. همه جا بازی کردم. نیمه اول با تامی بالدانزی پشت روملو و در نیمه دوم مهاجم مرکزی بودم.

آزمون درباره حضورش در این تیم ایتالیایی هم عنوان کرد: وقتی بچه بودم، هوادار رم بودم و بازی‌های بزرگ این تیم را می‌دیدم چون در ایران بازی‌های معمولی را نشان نمی‌دادند و فقط بازی‌های مهم پخش می‌شدند و به همین خاطر دروسی را به یاد می‌آورم. او بسیار پرخاش‌گر اما مهربان بود و می‌بینید که چقدر شرایط با او فرق کرده است.

بازیکن ایرانی در پایان پیامی برای ژوزه مورینیو داشت: قبل از رفتن می‌خواهم از ژوزه به خاطر کاری که برای رم و ما بازیکنان انجام داد تشکر کنم. امیدوارم اکنون با دروسی بهتر عمل کنیم.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=85838

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.