• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

علیپور چشم مهدی طارمی را دور دید!

  • کد خبر : 86052
  • 08 اسفند 1402 - 10:13
علیپور چشم مهدی طارمی را دور دید!

مهاجم ایرانی ژیل ویسنته نگذاشت یاران طارمی سه امتیاز خارج از خانه را به دست بیاورند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از “ورزش سه”، علی علیپور در مسابقه حساس یکشنبه شب ژیل ویسنته مقابل پورتو که مهدی طارمی به دلیل آسیب دیدگی در فهرست نفراتش تیمش حضور نداشت، دور از ترکیب بود و کار را از روی نیمکت آغاز کرد ولی پس از ورود به زمین توانست سرنوشت بازی را تغییر بدهد و روی گل لحظات پایانی برای تساوی کشیدن این دیدار موثر باشد.

تیم ژیل ویسنته بدون حضور علی علیپور در ترکیب اولیه، از ساعت ۲۱:۳۰ یکشنبه شب در یکی از دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر پرتغال در ورزشگاه سیداجه د بارسلوس به مصاف تیم مدعی قهرمانی و رده سومی پورتو رفت که عدم حضور مهدی طارمی در فهرست این تیم اجازه نداد دربی لژیونرهای ایرانی شکل بگیرد.

اوانیلسون که در غیاب مهدی طارمی تبدیل به پنالتی‌زن اول پورتو شده، در دقیقه ۵۵ پشت توپ ایستاد ولی ضربه او را گلر ژیل ویسنته مهار کرد، اما دفع ناقص او موجب شد تا مهاجم برزیلی پورتو از راه برسد و ریباند این موقعیت را تبدیل به گل کند.

ژیل ویسنته که نمی‌خواست در این مسابقه خانگی بازنده باشد، در دقیقه ۶۳ دو تعویض هجومی انجام داد و علی علیپور را هم به زمین آورد که این مهاجم دو دقیقه پس از ورود به زمین فرصت مناسبی برای گلزنی به دست آورد که تبدیل به گل نشد.

علی علیپور که پیش از این در هشت مسابقه لیگ برتر پرتغال یک گل به ثمر رسانده، با انگیزه زیادی مقابل پورتو وارد زمین شد و می‌توانست در دقیقه ۶۵ گلزی کند، اما فرار سریع او از میانه زمین به سمت محوطه جریمه و شوت او را مدافع حریف با دفع توپ به موقع به بیرون فرستاد تا گل تساوی زده نشود.

مهاجم ایرانی ژیل ویسنته که هفته گذشته مقابل استوریل نخستین گل فصلش را با حضور تعویضی در زمین زده بود، برابر پورتو هم می‌خواست همین کار را انجام بدهد که پس از هدر رفتن یک موقعیت، در دقیقه ۷۵ هم در تله آفساید مدافعان حریف گیر افتاد.

تلاش علی علیپور در خط حمله ژیل ویسنته در دقیقه ۳+۹۰ نتیجه داد و او با فرار از بین دو مدافع میانی پورتو و در شرایطی که این بار آفساید نبود، پاس رو به جلوی لئوناردو بوتا را گرفت و با حرکت به سمت چپ زمین دوباره به او تحویل داد تا ارسال این بازیکن را توماس لوسیانو، بازیکنی که ۶ دقیقه قبل به زمین آمده بود، با ضربه سر تبدیل به گل کند و نگذارد یاران طارمی جشن پیروزی بگیرند.

پورتو که پیش از این مسابقه ۴۸ امتیازی بود و فاصله هفت امتیازی با تیم‌های بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون داشت، با توقف مقابل ژیل ویسنته نتوانست اختلاف خود را کمتر کند و در جایگاه سوم جدول لیگ برتر پرتغال ماند و البته بخاطر برتری اسپورتینگ در بازی همزمان، اختلافش با این تیم به ۹ امتیاز افزایش پیدا کرد.

ژیل ویسنته نیز در حضور موثر علی علیپور توانست به تساوی ارزشمند مقابل پورتو برسد تا صعود یک پله‌ای در جدول لیگ برتر پرتغال داشته باشد و با ۲۶ امتیاز در رتبه دهم بایستد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=86052

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.