• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

3

شوک به قرمزهای آنفیلد؛ پایان همکاری کلوپ با لیورپول

  • کد خبر : 84258
  • 08 بهمن 1402 - 8:39
شوک به قرمزهای آنفیلد؛ پایان همکاری کلوپ با لیورپول

سرمربی آلمانی لیورپول در گفت‌وگو با رسانه این باشگاه اعلام کرد که در پایان فصل جاری از جمع قرمزهای آنفیلد جدا خواهد شد.

بعد از درخشش بورسیا دورتموند تحت هدایت یورگن کلوپ، این مربی آلمانی در ۲۰۱۵ با عقد قراردادی سه ساله به عنوان سرمربی باشگاه لیورپول انتخاب شد و این مربی روزهای درخشانی را برای قرمزهای آنفیلد رقم زد.

وی در سال ۲۰۱۸ توانست با لیورپول به فینال لیگ قهرمانان صعود کند ولی مقابل رئال مادرید شکست خورد، اما در سال ۲۰۱۹ توانست با شکست تاتنهام در فینال این تیم را قهرمان لیگ قهرمانان اروپا کند. او همچنین توانست در سال ۲۰۲۰ هفت هفته مانده به پایان لیگ برتر انگلیس، لیورپول را بعد از ۳۰ سال به قهرمانی جزیره برساند. این موفقیت‌ها موجب شد تا قرارداد وی تمدید شود.

لیورپول در این فصل با مربی خود درحالی با کسب ۴۸ امتیاز در صدرجدول قرار دارد که خبر شوکه‌ کننده باعث نگرانی هواداران این تیم شد. کلوپ به صورت رسمی به باشگاه اعلام کرده که در پایان این فصل از جمع قرمزها جدا خواهد شد. این مربی آلمانی در گفت‌وگو با رسانه باشگاه لیورپول این خبر را به صورت رسمی اعلام کرد.

کلوپ در این مصاحبه گفت: می‌دانم این تصمیم برای همه شوکه‌ کننده است، مخصوصا برای کسانی که برای اولین بار این را می‌شنوند. من همه چیز در باشگاه دوست دارم. همه مردم و همه شهر را. طرفداران بی‌نطیری داریم اما با همه این وجود تصمیم خود را گرفته‌ام. انرژی من تمام شده است و بالاخره روزی باید این اتفاق رخ می‌داد و حالا زمان است. سال‌ها کنار هم بودیم و جنگیدیم و چیزهای مختلفی را پشت سر گذاشتیم. عشق من نسبت به لیورپول بیشتر و بیشتر شده و مدیون آنها هستم ولی این یک حقیقت بود.

این در حالی است که شنیده می‌شود، کلوپ گزینه اصلی سران باشگاه بارسلونا برای جایگزینی ژاوی تلقی می‌شود.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=84258

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.