• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4

خط‌ونشان ایران برای مدعیان؛ گلباران اندونزی پشت درهای بسته

  • کد خبر : 83525
  • 22 دی 1402 - 20:23
خط‌ونشان ایران برای مدعیان؛ گلباران اندونزی پشت درهای بسته

تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار تدارکاتی قبل از آغاز جام ملت‌های آسیا برابر اندونزی به یک پیروزی پر گل رسید.

تیم ملی فوتبال کشورمان عصر امروز در آخرین بازی تدارکاتی قبل از آغاز جام ملت‌های آسیا در پشت درهای بسته به مصاف اندونزی رفت.

تیم اندونزی که در جام ملت‌های آسیا با تیم‌های عراق، فیلیپین و ویتنام هم‌گروه است در ترکیب خود از سه بازیکن روس و یک بازیکن پرتغالی استفاده می‌کرد.

تیم کشورمان در این دیدار که دور از چشم هواداران و رسانه‌ها برگزار شد، در نیمه اول با ترکیب حسین حسینی، مجید حسینی، شجاع خلیل‌زاده، آریا یوسفی، احسان حاج صفی، روزبه چشمی، سامان قدوس، رضا اسدی، مهدی ترابی، علی جهانبخش و شهریار مغانلو به میدان رفت.

در این نیمه و پس از مصدومیت جزیی سید مجید حسینی که منجر به خروج او از زمین بازی شد، امیر قلعه‌نویی برای ایجاد فشار بیشتر روی ملی‌پوشان و آزمایش آنها با یک بازیکن کمتر، بازیکن دیگری را وارد زمین نکرد تا تیم ایران از دقیقه ۳۵ تا پایان نیمه نخست با ۱۰ نفر بازی کند.

نیمه اول با گل‌های سامان قدوس، روزبه چشمی و شهریار مغانلو با برتری ۳ بر صفر تیم کشورمان به پایان رسید.

در شروع نیمه دوم، قلعه‌نویی دست به تغییر کامل ترکیب زد و تیم ملی را با ترکیب پیام نیازمند، حسین کنعانی‌زادگان، سامان فلاح، میلاد محمدی، صادق محرمی، سعید عزت‌اللهی، امید ابراهیمی، علی قلی‌زاده، مهدی قایدی، مهدی طارمی و کریم انصاری‌فرد راهی میدان کرد.

قایدی در نیمه دوم در دقایق ۷۰ و ۸۷ موفق شد ۲ گل به ثمر رساند تا در نهایت تیم کشورمان با نتیجه ۵ بر صفر اندونزی را شکست دهد و آماده حضور در جام ملت‌ها شود.

با این نتیجه تیم ملی ایران از زمان حضور قلعه‌نویی به یازدهمین پیروزی خود از سیزده بازی دست یافت. ۲ دیدار دیگر ایران با مربیگری قلعه‌نویی برابر روسیه و ازبکستان با تساوی به پایان رسیده بود.

پژمان منتظری بازیکن اسبق تیم ملی ایران که در قطر زندگی می‌کند، برای تماشای این دیدار به ورزشگاه باشگاه الریان رفت و عملکرد هم‌تیمی‌های سابق خود را از نزدیک تماشا کرد.

جام ملت‌های ۲۰۲۳ از ۲۲ دی‌ماه با برگزاری دیدار افتتاحیه قطر و لبنان در ورزشگاه لوسیل آغاز می‌شود.

برنامه دیدارهای تیم کشورمان که در گروه C با تیم‌های امارات، هنگ‌کنگ و فلسطین همگروه است، در در مرحله گروهی جام ملت‌ها به شرح زیر است:

ایران – فلسطین (۲۴ دی) ورزشگاه اجوکیشن سیتی / ساعت ۲۱

ایران – هنگ‌کنگ (۲۹ دی) ورزشگاه خلیفه / ساعت ۲۱

ایران – امارات (۳ بهمن) ورزشگاه اجوکیشن سیتی / ساعت ۱۸:۳۰

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=83525

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.