• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

5

توافق طارمی با اینتر برای حضور در لیگ ایتالیا

  • کد خبر : 83862
  • 28 دی 1402 - 15:14
توافق طارمی با اینتر برای حضور در لیگ ایتالیا

گفته می‌شود باشگاه اینترمیلان ایتالیا با مهاجم ایرانی پورتو برای انتقال به این باشگاه به توافق رسیده است.

باشگاه اینتر که یکی از اصلی‌ترین مشتریان مهدی طارمی به شمار می‌رود، قصد دارد خرید این مهاجم ایرانی را به عنوان بازیکن آزاد در پایان فصل جاری، در همین پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی جاری نهایی کند.

حالا پایگاه خبری «کالچو مرکاتو» ایتالیا خبر می‌دهد که مدیران باشگاه اینتر اخیراً در تماس نزدیک با اطرافیان طارمی بوده و اکنون به صورت شفاهی با مهاجم پورتو برای انتقال او به جمع نراتزوری در تابستان پیش‌رو توافق کرده است. طبق این گزارش؛ این مهاجم ۳۱ ساله مایل به امضای قراردادی سه ساله به ارزش حدود ۳ میلیون یورو در هر فصل است.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است؛ طارمی اولین بازیکن ایرانی تاریخ باشگاه اینتر خواهد بود. با توجه به اینکه دولت ایتالیا تصمیم گرفت تا قانون رشد را برای سال جدید میلادی تمدید نکند و باشگاه‌های ایتالیایی از سال جدید از مزیت معافیت مالیاتی برای بازیکنان خارجی بی‌بهره شدند، باشگاه اینتر با عقد قرارداد با طارمی از معافیت مالیاتی بی‌بهره خواهد بود.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران از زمان پیوستنش به پورتو در ۱۷۱ بازی از رقابت‌های مختلف برای این تیم پرتغالی به میدان رفته و در کنار به ثمر رساندن ۸۶ گل، ۵۳ پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

قرارداد طارمی در پایان فصل جاری منقضی می‌شود و رئیس باشگاه پورتو پیش از این اعلام کرده بود که با توجه به پیشنهاد‌هایی که به این مهاجم ایرانی رسیده، توانایی تمدید قرارداد او را ندارند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=83862

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.