• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

انقلاب اسلامی؛ انقلابی زنده و الهام‌بخش سایر ملت‌های آزاده جهان

  • کد خبر : 85190
  • 22 بهمن 1402 - 19:34
انقلاب اسلامی؛ انقلابی زنده و الهام‌بخش سایر ملت‌های آزاده جهان

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در پیامی انقلاب اسلامی را انقلابی زنده و الهام بخش سایر ملت‌های آزاده جهان توصیف کرد.

محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با صدور پیامی به مناسبت ۲۲ بهمن ماه، انقلاب اسلامی را انقلابی زنده و الهام‌بخش سایر ملّت‌های آزاده جهان دانست که متن این پیام به شرح زیر است:

بدون شک انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، همچون انفجار نوری بود که فراتر از مرزها، منجر به زنده کردن امید در دل امّت اسلامی و تمامی مستضعفان جهان شد و به تبع آن ملّت‌های مسلمان دنیا را به حرکت درآورد؛ انقلابی که پس از گذشت چهل و پنج سال از عمر با برکتش همچنان زنده، مستحکم و الهام‌بخش سایر ملّت‌های آزاده جهان است. بدیهی است که حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی و برکاتش را به‌عنوان امانتی گران‌بها، وظیفه خود دانسته و به هیچ عنوان در برابر دشمنان نظام مقدّس جمهوری اسلامی سر تسلیم فرود نخواهیم آورد.

مطمئناً امسال نیز حماسه‌آفرینی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات پیش رو را باشکوه‌تر و پرقدرت‌تر از سال‌های گذشته خواهیم دید که این حضور قطعاً اهداف شوم دشمنان را نقش بر آب می‌کند و ضامن امنیّت و اقتدار کشور است.
در حالی که ایران پیش از انقلاب حرف چندانی در عرصه تولید فولاد و صنایع مادر نداشت، نقش آفرینی ویژه فولاد مبارکه به‌عنوان مولود مبارک انقلاب اسلامی پس از ۳ دهه افتخار آفرینی موجب قرار گرفتن کشور عزیزمان در رتبه دهم جهانی تولید فولاد شده و این تنها بخش کوچکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده است.

کارکنان این مجموعه با اراده‌های پولادین خود همراه و همگام با ملّت شجاع ایران اسلامی در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بار دیگر با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) تجدید بیعت می‌کنند، همان‌گونه که پایداری خود بر ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی را از ابتدای فعالیت خود تاکنون به اثبات رسانده‌اند. تجربه دهه‌های گذشته نشان داده که سرنوشت و آبادانی این مرز و بوم به اراده مستحکم، همدلی و حضور در صحنه‌های خطر دوشادوش یکدیگر گره خورده و همه ما بایستی درخصوص نقش خود در آبادانی و تحقق اهداف مقدس انقلاب اسلامی خود را مسئول بدانیم.

این مجموعه بزرگ صنعتی، نه تنها در شعار، بلکه در عمل همواره به دنبال خودکفایی و ترویج فرهنگ بومی‌سازی، نگاه به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی و اعتماد به جوانان متعهد، مؤمن، متخصص و انقلابی بوده و به‌عنوان الگویی برای تولید محصول با کیفیت ایرانی شناخته می‌شود تا مسیر همواری در خلق آینده‌ای بهتر برای ایران و ایرانی باشد. در ادامه این مسیر یکایک ما با افتخار تا پای جان برای ایران خواهیم ایستاد. ان‌شاءالله

منبع خبر: ایراسین

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=85190

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.