• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
5

اطلاعیه رسمی پرسپولیس در مورد پیشنهاد بیرانوند

  • کد خبر : 85221
  • 23 بهمن 1402 - 6:36
اطلاعیه رسمی پرسپولیس در مورد پیشنهاد بیرانوند

باشگاه پرسپولیس رسما اعلام کرد که با جدایی علیرضا بیرانوند مخالف است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از “ورزش سه”، در حالی که باشگاه پرسپولیس چند روز پیش با نامه باشگاه آدانا دمیر اسپور برای جذب علیرضا بیرانوند روبرو شده بود، امروز قرمزها رسما اعلام کردند که با جدایی گلر شماره یک خود موفق نخواهند کرد.

این در شرایطی است که باتوجه به یک و نیم فصل قرارداد بیرانوند، قرمزها امکان دریافت مبلغ رضایتنامه را هم از باشگاه ترک تبار داشتند، اما درویش اعلام کرد که با توجه به نیاز تیم، تمایلی به فروش بیرانوند نخواهد داشت.

نکته جالب اینکه باشگاه پرسپولیس دروازه‌بان دیگری غیر از بیرانوند در لیست بزرگسالان خود نداشت و در غیاب او نیز دو بازی تدارکاتی را واگذار کرد تا اهمیت این بازیکن بیش از پیش مشخص شود.

در اطلاعیه پرسپولیس در خصوص بیرانوند آمده:

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با بیرانوند اصرار به ادامه همکاری و تاکید داشت پرسپولیس در شرایط فعلی به او نیاز دارد. دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس و تیم ملی نیز با توجه به وضعیت حساس پرسپولیس، بازی‌های مهم نیم فصل دوم و حساسیت پستی که در آن حضور دارد، تصمیم گرفت پیشنهاد باشگاه ترکیه‌ای را نادیده بگیرد.
به این ترتیب، ضمن ابراز خرسندی از حضور دروازه‌بانی که بسیاری باشگاه‌ها آرزوی در اختیار داشتن چون او را دارند، پاسخ پرسپولیس و علیرضا بیرانوند به پیشنهادها در این مقطع و با توجه به خواست و علاقه هواداران، منفی است.
بی‌تردید این تصمیم بیانگر اراده‌ای است که در باشگاه و نزد تک‌تک بازیکنان برای رسیدن به اهداف ترسیم شده و تقدیم شادی و خوشحالی به هواداران وجود دارد که این هم با حمایت و تشویق همه جانبه هواداران میسر خواهد شد.

به این ترتیب او حداقل تا پایان فصل در اردوی پرسپولیس حضور خواهد داشت و شاید در تابستان انتقال موردنظر این دروازه‌بان رقم بخورد. بیرانوند در جام ملت‌های آسیا نیز همراه تیم ملی بود و به نظر این پیشنهاد هم به واسطه عملکرد او در این تورنمنت باشد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=85221

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.