• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

تجلیل از واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب بانک توسعه تعاون سقف وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافت حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی تأمین مالی ۳۶۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن به ارزش بیش از ۱۶۵ همت فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی توسعه سواد دیجیتال و هوش مصنوعی در سازمان‌های بیمه امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد

3

بهره‌برداری از پایگاه داده‌های مشتری بیمه کوثر برای نخستین‌ بار در صنعت بیمه

  • کد خبر : 13000
  • 29 فروردین 1400 - 19:03
بهره‌برداری از پایگاه داده‌های مشتری بیمه کوثر برای نخستین‌ بار در صنعت بیمه

بهره‌برداری از پایگاه داده‌های مشتری بیمه کوثر با هدف مانع‌زدایی و پشتیبانی از مشتریان و ذی‌نفعان شرکت و نیز ارزیابی عملکرد کارکنان شرکت در بیش از ۲۵ شاخص اجرایی شد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و اعلام معاون ارتباطات، امور مشتریان و بازاریابی بیمه کوثر، به منظور تکمیل چرخه خدمات مشتریان شرکت و فراهم کردن عدالت در خدمت‌دهی اعم از صدور، خسارت و ارزیابی خدمات کارکنان از منظر مشتریان و ذی‌نفعان با بهره‌گیری از  دانش روز و با استفاده از فن‌اوری‌های نوین، ایجاد پایگاه اطلاعات مشتریان با نام اختصاری CDP (Customer Data Platform) به بهره‌برداری رسید.

احمدرضا عصاری با اعلام اینکه سامانه CDP، خردادماه   ۱۳۹۹ در بیمه کوثر تدوین و طراحی شد، گفت: این سامانه تمامی اطلاعات مشتریان را از سامانه‌های مدیریت رضایت مشتریان (CSM)، مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)، شاخص نرخ ریزش و نگهداشت مشتریان (CRR)، مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان (CCM) و سامانه باشگاه مشتریان (CC) فراخوانی و طبق برنامه‌نویسی به صورت توصیفی و تحلیلی در اختیار مدیران ارشد شرکت قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه اطلاعات این درگاه صحیح، شفاف و یکپارچه است، افزود: معاونان، مدیران و سایر تصمیم‌سازان و تصمیم‌گیران شرکت به فراخور نیاز می‌توانند از اطلاعات این پایگاه برای شناسایی نقاط ضعف و قوت و نیز توسعه و بهبود در همه بخش‌های شرکت بهره ببرند.

معاون ارتباطات، امور مشتریان و بازاریابی بیمه کوثر در پایان از زحمات همکاران معاونت فن‌اوری اطلاعات و توسعه زیرساخت و همچنین حمایت‌های مدیرعامل شرکت برای فراهم‌سازی چنین فرصتی قدردانی کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=13000

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.