• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

هم‌دلی، خردورزی و نکته‌سنجی

  • کد خبر : 73147
  • 19 تیر 1402 - 15:55
هم‌دلی، خردورزی و نکته‌سنجی

مدیرعامل جدید بانک مسکن به‌محض دریافت حکم مدیریت به جمع کارکنان صف و ستاد این بانک رفت؛ دیداری که حاوی پیام مهمی برای نیروی انسانی این بانک بود.

گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا؛دکتر سید عباس حسینی صبح روز یکشنبه ۱۸ تیر از سوی وزیر اقتصاد به‌عنوان مدیرعامل بانک مسکن معرفی شد.

وی بعد از دریافت حکم به‌عنوان اولین اقدام در روز نخست کاری در جمع کارکنان صف و ستاد بانک مسکن حاضرشده و از بخش‌های مختلف این بانک بازدید کرد.

دکترسید عباس حسینی در شعبه مرکزی به گفت‌وگو با کارکنان بانک پرداخت و دغدغه‌ها و صحبت‌های آن‌ها را شنید. او در این گفت‌وگوها هم‌دلی، نکته‌سنجی و خردورزی را مورد تاکید قرارداد.

وی در ادامه این دیدار با مشتریان بانک نیز از نزدیک صحبت کرد و دغدغه‌ها و توقعات آن‌ها را به‌دقت موردبررسی قرارداد. توجه مدیرعامل جدید بانک مسکن به اطلاعات میدانی و عدم اکتفا به گزارش‌های رسمی برای مشتریان قابل‌توجه قرار گرفت.

دکترحسینی در ادامه به ساختمان مرکزی رفته و پیش از ورود به اتاق مدیریت و آغاز فعالیت، تک‌تک اداره‌ها و بخش‌های ستاد را بازدید کرد و در فضای صمیمانه وضعیت اداره‌های مختلف بانک را جویا شد.

روز نخست کاری دکتر حسینی در بانک مسکن به‌عنوان مدیرعامل، حاوی پیام مهم هم‌دلی، خردورزی و نکته‌سنجی برای کارکنان بانک بود که از روزهای بالنده بانک مسکن در آینده نوید می‌دهد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=73147

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.