• امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

پیشتازی ال‌جی خاورمیانه و آفریقا با نوآوری در مجموعه محصولات جدید سرگرمی خانگی

  • کد خبر : 88485
  • 12 اردیبهشت 1403 - 15:36
پیشتازی ال‌جی خاورمیانه و آفریقا با نوآوری در مجموعه محصولات جدید سرگرمی خانگی

این مجموعه محصولات جدید در جریان رویداد نمایشگاه LG Showcase MEA 2024 در ابوظبی به نمایش گذاشته شد.

ال‌جی الکترونیکس (LG)، یک برند پیشرو جهانی در زمینه لوازم‌خانگی، اخیراً میزبان رویداد LG Showcase MEA 2024 خود در هتل Conrad در ابوظبی بود. با موضوع‌محوری “Reinventing Together”، این رویداد روی به نمایش گذاشتن آخرین نوآوری‌ها و گسترش روابط با ذی‌نفعان ال‌جی تمرکز داشت. با میزبانی بیش از ۵۰۰ مهمان صاحب‌نام، این رویداد امکان تجربه مستقیم آخرین محصولات این شرکت را فراهم کرد.

تمرکز اصلی این نمایشگاه بر محصولات سرگرمی خانگی ال‌جی بود و از تلویزیون‌ها، سیستم‌های صوتی گرفته تا محصولات سرگرمی را پوشش می‌داد.

در خصوص این رویداد، آقای Il Hwan Lee، مدیرعامل ال‌جی در منطقه خاورمیانه و آفریقا، بیان داشت: “ما هر محصول را باهدف بهبود زندگی روزمره مشتریان خود طراحی می‌کنیم. رویداد LG Showcase MEA 2024 گواهی بر این تعهد است و امروز ما به نمایش گذاشتن محصولات پرچم‌دار خود مفتخریم. هر یک از این محصولات سرگرمی خانگی با نوآوری‌های کاربردی و با درنظرگرفتن نیازهای استفاده مشتری طراحی شده‌اند که باهدف ما برای ایجاد زندگی بهتر از طریق ارتقای تجربه سرگرمی همه افراد و طراحی داخلی خانه‌هایشان همسو است.”

در طول این رویداد، ال‌جی جدیدترین نوآوری‌های خود در فناوری OLED را به این منطقه آورد؛ از جمله پرچم‌دار      ۹۷ اینچی LG SIGNATURE OLED M ، که اولین تلویزیون در جهان با فناوری Zero Connect است که امکان انتقال ویدیو و صدای ۴K را به صورت بی‌سیم و با نرخ ۱۲۰ هرتز فراهم می‌کند. این ویژگی نمادین، تجربه بد مدیریت کابل‌ها را برطرف کرده و با قرار دادن تمام دستگاه‌های متصل به جعبه Zero Connect و دور از تلویزیون، فضایی مرتب و بدون ازدحام ایجاد می‌کند.

همچنین در این رویداد LG StanbyME Go ، یک صفحه‌نمایش هوشمند ۲۷ اینچی با طراحی کیف حمل منحصربه‌ فرد که به کاربران امکان می‌دهد به راحتی آن را با خود حمل کنند، معرفی شد. این محصول با طراحی منحصربه‌ فرد و باتری داخلی ۳ ساعته، تحرک و قابلیت حمل آسان را در نظر گرفته است. این محصول دارای گزینه‌های متنوع اتصال از جمله آینه‌سازی بی‌سیم و NFC است که با یک ضربه ساده فعال می‌شوند. خود صفحه نمایش قابل چرخش است، به کاربران امکان عمودی یا افقی نمایش را می‌دهد. علاوه بر گزینه‌های استریم، این صفحه نمایش برای گوش دادن به موسیقی با طرح گرامافون یا بازی شطرنج با بازی پیش‌نصب شده نیز ایده‌آل است. همچنین کاربران می‌توانند از طریق کنترل صوتی و از راه دور دستگاه را کنترل کنند. طراحی منحصربه‌فرد StanByME Go  وعده افزایش دوام و محافظت از صفحه نمایش در برابر ضربه، نوسانات دما، فشار پایین، گرد و خاک، مه نمک و ارتعاشات را می‌دهد.

در طول این رویداد، ال‌جی همچنین آخرین نسخه سیستم‌عامل webOS خود را به نمایش گذاشت که صفحه اصلی کاملاً بازطراحی شده‌ای را با کارت‌های عنوان وسیع‌تر و کاشی‌های روان‌تر برای دسته‌هایی مانند بازی، موسیقی و دفتر کار خانگی ارائه می‌دهد. این سیستم‌عامل هوشمند که امسال دهمین سالگرد آن است، به ۳۰۰ برند تلویزیون و ۳۵۰۰ شریک محتوایی از جمله شرکای محلی گسترش یافته و شاهد افزایش ۲۰ برابری در رشد کاربران فعال در منطقه خاورمیانه و آفریقا بوده است.

ال‌جی همچنین پردازنده جدید α (آلفا) ۱۱ خود را که در تلویزیون‌های پرچمدار این شرکت استفاده خواهد شد، به نمایش گذاشت. این پردازنده جدید قدرتمند قادر به ارائه قابلیت‌های هوش مصنوعی قدرتمند و بهبود کلی تجربه تماشا خواهد بود. این پردازنده جدید چهار برابر قدرتمندتر از نسل قبلی است و وضوح، رنگ و جزئیات را بهبود خواهد بخشید، همچنین ۷۰ درصد عملکرد گرافیکی و ۳۰ درصد سرعت پردازش بهتری خواهد داشت.

ال جی طیف گسترده‌ای از بلندگوهای XBOOM را به نمایش گذاشت که صدایی پرقدرت و بلند با باس قوی و صدای پرحجم ارائه می‌دهند. برای مثال، ال‌جی XBOOM XL9T، قدرتمندترین بلندگو در این کلاس، صدایی به قدرت ۱۰۰۰ وات با باس قوی و نت‌های بالا تولید می‌کند. علاوه بر این، Pixel art و Multi color ring light را ارتقا می‌بخشد. نسخه کوچک‌تر آن، ال‌جی XBOOM XL5S با توان خروجی ۲۰۰ وات برای پخش موسیقی قدرتمند، همراه با رقص نور آیکونیک این سری است. در میان این محصولات صوتی، ال جی بلندگوهای قابل‌حمل خود مانند XBOOM Go XG8T با توان ۱۲۰ وات و ۱۵ ساعت عمر باتری را ارائه کرد. این بلندگوی قابل‌حمل نه‌تنها صدای قدرتمندی دارد؛ بلکه با قابلیت نور استودیویی، صدا را تقویت کرده و فضای مهمانی را هیجان‌انگیزتر می‌کند. همچنین ال جی XBOOM Go XG7Q و XG5S کامپکت با توان ۳۰ و ۲۰ وات را به نمایش گذاشت که در طراحی منحصربه‌فرد با نورپردازی محیطی، ایده‌آل برای ایجاد جو مناسب هستند. این محصولات همچنین دارای درجه IP67 هستند که آنها را به همراه موزیکی ایده‌آل برای بیرون از خانه تبدیل می‌کند.

همچنین، ال‌جی LG TONE Fit TF7 را به نمایش گذاشت که بر راحتی، سهولت استفاده و صدای طبیعی سه‌بعدی تمرکز دارد. LG TONE Fit TF7 طراحی بسیار مناسبی برای علاقه‌مندان به ورزش ارائه می‌دهد، تا کاربران بتوانند بدون هیچ‌گونه حواس‌پرتی، تنها بر تمرین خود متمرکز شوند. با استفاده از طراحی قلاب دارای حفاظ با طرح اختصاصی، این هدفون‌ها قابلیت استفاده بهینه برای انواع فعالیت‌های بیرون از منزل را فراهم می‌کنند. علاوه بر کیفیت صدای عالی، این هدفون‌ها همچنین بر سلامت متمرکز هستند و با فناوری UVnano در جای قرارگیری آن‌ها، سطوح گوشی را به طور فعال ضدعفونی می‌کند و تجربه شنیداری بهداشتی‌تری را ایجاد می‌کند.

ال‌جی الکترونیکس همچنین از LG CineBeam Q، پروژکتور قابل‌حمل ۴K   زیبا و کوچک‌ترین محصول در این دسته را رونمایی کرد. این پروژکتور لیزری ۴K  قدرتمند، نه‌تنها کیفیت تصویر شگفت‌انگیزی ارائه می‌دهد، بلکه طیف وسیعی از ویژگی‌های استریم را نیز دارد، درحالی‌که طراحی مینیمالیستی آن با هر دکوراسیونی هماهنگ است.

همه این‌ها در کنار نوآوری‌های ال‌جی در زمینه مانیتورها، با معرفی مانیتور گیمینگ OLED جدید ال جی UltraGear™ و مانیتور هوشمند LG MyView ارائه شده است.

آخرین مجموعه مانیتورهای گیمینگ  LG UltraGear OLED، شاهدی بر تعهد ال جی به صنعت بازی‌ها است. این مانیتورهای گیمینگ OLED که در اندازه‌های ۳۲ اینچ مدل ۳۲ (GS95UE32)، ۳۴ اینچ مدل (GS95QE34) و ۴۵ اینچ مدل (GS95QE45) عرضه می‌شوند، نمونه‌های برتر در نمایشگرهای گیمینگ هستند و تجربه غوطه‌وری واقعی را به بازیکنان ارائه می‌دهند. مدل جدید GS95UE32، اولین مانیتور گیمینگ دوحالته دارای تأییدیه VESA در جهان است که به کاربر امکان می‌دهد با یک کلیک ساده بین وضوح تصویر ۴K (3840 x 2160)  با نرخ تازه‌سازی ۲۴۰ هرتز و وضوح تصویر (۱۹۲۰x1080)  Full-HD  با نرخ تازه‌سازی ۴۸۰ هرتز جابه‌جا شود. این مانیتور همچنین به طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های دیگر مجهز است، از جمله فناوری Pixel Sound ال‌جی که صدا را مستقیماً از نمایشگر با استفاده از اجزای فیلم لرزان داخل مانیتور پخش می‌کند.

در همین حال، LG MyView Smart Monitor  که برای بهره‌وری و سرگرمی حتی بدون نیاز به اتصال به رایانه ضروری است، نیز به نمایش درآمد. این مانیتورهای هوشمند در اندازه‌های ۲۷ اینچ با وضوح تصویر فول‌اچ‌دی و ۳۲ اینچ با وضوح ۴K  عرضه می‌شوند و نرم‌افزار webOS ال‌جی را به همراه پشتیبانی از AirPlay 2، ScreenShare و بلوتوث دارند. این مانیتور که برای انجام چند کار همزمان طراحی شده است، به شما اجازه می‌دهد کارهای روزمره خود را انجام دهید، دستگاه‌های خانگی را کنترل کنید و حتی محتوای مورد علاقه خود را پخش کنید، همه از یک نمایشگر. همچنین مدل  ۲۷SR50F در چهار گزینه رنگی (بژ، صورتی، سبز) برای پاسخگویی به سلایق متنوع و ترکیب آسان با هر دکوراسیونی ارائه می‌شود.

به‌علاوه، ال‌جی پرده نمایش میکرو ال‌ای‌دی LG MAGNIT مدل (LSAL006) با اندازه ۱۱۸ اینچ و رزولوشن ۴K (3840×۲۱۶۰)را معرفی کرده است. این پرده نمایش با فناوری میکرو LED کیفیت تصویر بی نظیری ارائه می‌کند و به مشتریان امکان غرق شدن کامل در تجربه تماشا را در محیط های شخصی یا حرفه‌ای می‌دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات ال جی لطفاً به وب‌سایت www.lg.com مراجعه کنید.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=88485

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.