• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

نمایشگرهای گیمینگ جدید Predator 2021 ایسر معرفی شدند

  • کد خبر : 16078
  • 11 خرداد 1400 - 8:20
نمایشگرهای گیمینگ جدید Predator 2021 ایسر معرفی شدند

نمایشگرهای گیمینگ جدید Predator 2021 ایسر در قالب سه نمونه جدید Predator X38 S و Predator X28 و Predator GC437K S معرفی شدند. این سه مانیتور از قابلیت‌های متنوعی بهره می‌برد از جمله ابعاد ۴۲٫۵ اینچی، پنل با وضوح بالا خمیده یا حتی نرخ نوسازی بالاتر از ۱۴۴ هرتز.

این مدل‌ها بدون شک انتخاب ایده آلی برای گیمرهای کنسولی و رایانه‌های شخصی خواهند بود زیرا مشخصات بسیار خوبی را ارائه می‌دهند.

نمایشگرهای گیمینگ جدید Predator 2021 ایسر

مانیتور Predator CG437K S

نمایشگر گیمینگ Predator CG437K S ابعاد ۴۲٫۵ اینچی را با وضوح تصویر ۴K برای تجربه بصری عالی در زمان بازی در اختیار دارد. خوشبختانه رابط HDMI 2.1 در این نمونه اجازه می‌دهد تا نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز برای کاربران راضی کننده باشد.

این مانیتور از گواهی VESA Display HDR 1000 برخوردار است تا شاهد رنگ‌هایی دقیق برای محتوای به نمایش درآمده باشیم. البته که ایسر برای این نمونه نورپردازی RGB را در نظر گرفته تا در زمان پخش موسیقی و غیره درخشش این مدل را افزایش دهد.

مانیتور Predator X38 S

این مدل گیمینگ خمیدگی ۲۳۰۰R و وضوح تصویر ۳۸۴۰ × ۱۶۰۰ را با پوشش ۹۸ درصدی طیف رنگی DCI P3 به همراه گواهی VESA Display HDR 600 ارائه می‌دهد. در این میان نباید نرخ نوسازی ۱۷۵ هرتزی را فراموش کرد. این مشخصات بدون شک برای سیستم‌های گیمینگ بالا رده عالی خواهند بود.

البته که حضور فناوری Nvidia G Sync با حالت مناسب ورزش‌های الکترونیکی باعث می‌شود این مدل برای گیمینگ رقابتی ایده آل باشد. این حالت تاخیر را به حداقل می‌رساند و البته که NVIDIA Reflex Latency Analyzer نیز برای مانیتور در نظر گرفته شده است.

مانیتور Predator X28

نمایشگر گیمینگ Predator X28 ایسر طراحی باریکی داشته و حاشیه‌های پنل بسیار کم پنل اجازه می‌دهند پیکربندی چند مانیتور به راحتی امکان پذیر شود. این مدل نرخ نوسازی ۱۵۵ هرتز را با اورکلاک ارائه می‌دهد تا در کنار وضوح UHD تجربه فوق العاده‌ای برای گیمرها پدید آید.

ایسر ادعا کرده که هر سه مدل در آمریکای شمالی به فروش خواهند رسید. نمونه Predator X28 در ماه آگِست با قیمت ۱۲۹۹٫۹۹ دلار، مدل Predator X38 S در ماه سپتامبر با قیمت ۱۶۹۹٫۹۹ دلار و مدل Predator CG437K S در ماه نوامبر با قیمت ۱۷۹۹٫۹۹ دلار در دسترس قرار می‌گیرند.

نمایشگرهای گیمینگ جدید Predator 2021 ایسر
لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=16078

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.