• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

نمایشگاه ایران متافو محلی مناسب برای ارائه خدمات و ابزارهای مالی بانک است

  • کد خبر : 81174
  • 07 آذر 1402 - 16:49
نمایشگاه ایران متافو محلی مناسب برای ارائه خدمات و ابزارهای مالی بانک است

عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی و تحول بانک ملی ایران با بیان این که نمایشگاه ایران متافو محل و فرصتی مناسب برای تقویت روابط، توسعه همکاری ها ، ارائه خدمات مالی و معرفی ظرفیت ها و توانمندی‌های بانک است، اظهارداشت: برنامه ریزی های زیادی به منظورتحکیم تعامل و توسعه همکاری ها با شرکت های حاضر در نمایشگاه تهیه و تنظیم شده است.

محمد نجف زاده با حضور در نمایشگاه ایران متافو در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی بانک ملی ایران با بیان اینکه شرکت های فولادی و معدنی حاضر در نمایشگاه ظرفیت های مناسبی برای گسترش روابط و همکاری های دوجانبه با بانک دارند، افزود: تقویت مناسبات و تعاملات دوجانبه زمینه ای برای ارتقا و توسعه صنعت فولاد و شرکت های معدنی در کشور نیز خواهد بود.

وی در ادامه با بیان این که نقش بانک ملی ایران در توسعه صنعت فولاد کشور در دوره مدیریتی جدید جدی است، گفت: خوشبختانه در سال جدید همکاری ها و مشارکت های موثر و نزدیکی با شرکت های فولادی در حوزه ارزی و ریالی برای صادرات محصولات و واردات مواد اولیه به عمل آمده است.

 معاون برنامه ریزی و تحول بانک ملی ایران ارائه خدمات مالی با هدف پیشبرد مگاپروژه‌های توسعه‌ صنعت متالوژی کشور و توانمندسازی شرکت‌های داخلی دانش بنیان معدنی را محور کار بانک در نمایشگاه بین المللی متالوژی تهران دانست.

وی در ادامه افزود: بانک ملی ایران در موضوع حمایت از طرح های توسعه و ایجادی صنعت فولاد کشور و شرکت های دانش بنیان این صنعت همکاری نزدیکی خواهد داشت.

عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی و تحول بانک ملی ایران طی دیدار و نشستی مشترک با کارآفرینان، صاحبان صنایع و مدیران شرکت های حاضر در نمایشگاه، درباره تعامل و همکاری‌های دو جانبه در حوزه تامین مالی طرح های صنعت فولاد و راه‌های گسترش این همکاری‌ها، گفت‌وگو کردند. همچنین در این نشست های مشترک زمینه‌های ارتقای سطح همکاری های دو جانبه در خصوص خدمات ارزی و ریالی بررسی شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=81174

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.