به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این نظرسنجی در راستای دستور بانک مرکزی و در قالب پرسشنامه برای گروه هدف دریافت کننده خدمات بانکی حضوری (درون شعبه) و خدمات غیرحضوری (اپلیکیشن، اینترنت بانک و…) طراحی شده است.
شرکت در نظر سنجی
رضایت مندی بیمه گذاران و تکریم مشتریان محور توسعه شعب است
افزایش امنیت تراکنش های بانکی با اپلیکیشن رمزساز بانک ایران زمین
در «روز فرصت»، استارتاپها خودشان را معرفی میکنند و متخصصان انتخاب میکنند
برگزاری جشنواره کوله مهر ویژه دارندگان کارتخوان های بانک ملت
انتخاب مجدد نماینده بانک اقتصادنوین در هیئت مدیره انجمن بانکداران آسیایی
حضور مدیرعامل و اعضای هیأتمدیره بانک صنعت و معدن در همایش سالیانه بانکداری اسلامی
حضور فعال بانک توسعه صادرات ایران در سی و پنجمین همایش بانکداری اسلامی
گزارشی از خدمات بانک صادرات ایران در سرزمین «بانوی کرامت» به مناسبت روز قم
قدردانی فرزین از عملکرد بانک ملی ایران برای افزایش اختیارات استان ها
تامین مالی تولید به ویژه در بخش مسکن کشور، دغدغه اصلی بانک مسکن است
تأکید مدیرعامل بیمه البرز بر نوآوری در بازاریابی و عبور از رویکردهای سنتی فروش
بانک ملی ایران از مشتریان گرانقدر خود درخواست دارد در راستای آگاهی از نظرات مشتریان شبکه بانکی درخصوص خدمات بانکداری الکترونیک و تعیین اولویت ها نظراتشان را با بانک در میان بگذارند.
به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این نظرسنجی در راستای دستور بانک مرکزی و در قالب پرسشنامه برای گروه هدف دریافت کننده خدمات بانکی حضوری (درون شعبه) و خدمات غیرحضوری (اپلیکیشن، اینترنت بانک و…) طراحی شده است.
شرکت در نظر سنجی