به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این نظرسنجی در راستای دستور بانک مرکزی و در قالب پرسشنامه برای گروه هدف دریافت کننده خدمات بانکی حضوری (درون شعبه) و خدمات غیرحضوری (اپلیکیشن، اینترنت بانک و…) طراحی شده است.
شرکت در نظر سنجی
تامین مالی شرکتهای بورسی تسهیل میشود حجم معاملات گواهی سپرده شمش طلا از ۵ تن عبور کرد بورس تهران کارگاه آموزشی “استانداردهای بینالمللی افشای پایداری” را برگزار کرد بانک سینا در حوزه بانکداری دیجیتال پیشرو خواهد بود انتشار نسخه جدید همراه بانک دی؛ «دیجت پرو» حضور فعال بیمه سرمد در بیستوهشتمین نمایشگاه بینالمللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی عدم تمدید پرتفوهای زیانده رویکردی مهم در بیمه تجارتنو حضور فعال بانک شهر در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی اعلام برنده های دومین مرحله از قرعه کشی جوایز جشنواره پذیرنده ملی پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی بیمه میهن به باشگاه هزار میلیارد تومانیها پیوست
بانک ملی ایران از مشتریان گرانقدر خود درخواست دارد در راستای آگاهی از نظرات مشتریان شبکه بانکی درخصوص خدمات بانکداری الکترونیک و تعیین اولویت ها نظراتشان را با بانک در میان بگذارند.
به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این نظرسنجی در راستای دستور بانک مرکزی و در قالب پرسشنامه برای گروه هدف دریافت کننده خدمات بانکی حضوری (درون شعبه) و خدمات غیرحضوری (اپلیکیشن، اینترنت بانک و…) طراحی شده است.
شرکت در نظر سنجی