• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

نشست مشترک کارشناسان سازمان تامین اجتماعی با اعضای سندیکای صنعت برق ایران

  • کد خبر : 28444
  • 10 آبان 1400 - 11:22
نشست مشترک کارشناسان سازمان تامین اجتماعی با اعضای سندیکای صنعت برق ایران

کارشناسان سازمان تامین اجتماعی و اعضای سندیکای برق ایران در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران نشست مشترکی برگزار کردند و در این نشست مسائل بیمه ای پیمانــکاران و کارفرمایان حوزه صنعت برق مورد بررسی قرار گرفت .

به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در این نشست به سئوالات و ابهامات بیمه ای صنعتگران و فعالان اقتصادی پاسخ داده شد و پیشـــنهادها و راهکارهای اعضای هیـــات مدیـــره ســـندیکا و صاحبنظـــران ایـــن حرفـــه نیز ارائه شد.
در ادامـــه ایـــن نشست، درخواست جامعه کارفرمایی صنعت برق از سازمان تامین اجتماعی در مورد رفع مشکل حق بیمه قراردادهای پیمانکاری مطرح شد که نمایندگان سازمان تامین اجتماعی بر تلاش برای حل این مشکلات تاکید کردند. برگزاری جلسات و نشست های مشترک بیشتر به منظور حل مسائل و مشکلات کارفرمایان از دیگر درخواست های کارفرمایان بود.
بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران از ۷ لغایت ۱۰ آبان در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار می شود که در این رویداد ۲۵۶ شرکت، شامل ۲۴۵ شرکت داخلی و ۱۱ نماینده شرکت‌های خارجی حضور دارند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=28444

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.