• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

معامله ۲.۸ میلیون تن انواع کالا و محصول در بورس کالا

  • کد خبر : 71601
  • 27 خرداد 1402 - 15:44
معامله ۲.۸ میلیون تن انواع کالا و محصول در بورس کالا

در هفته چهارم خرداد ۲ میلیون و ۸۰۸ هزار و ۸۷۸ تن انواع کالا و محصول و ۵۸۸ دستگاه خودرو به ارزش بیش از ۳۱.۸ هزار میلیارد تومان در بازار فیزیکی بورس کالای ایران دادوستد شد. سیمان، فولاد و سنگ آهن سنگین وزن های تالار صنعتی و معدنی و وکیوم باتوم، قیر و مواد پلیمری سنگین وزن های تالار پتروشیمی و فرآورده های نفتی بودند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از کالاخبر ، در هفته گذشته تالار محصول‌های صنعتی و معدنی بورس کالا شاهد معامله ۲ میلیون و ۲۸۱ هزار و ۵۰۴ تن انواع کالا و محصول و ۵۸۸ دستگاه خودرو به ارزش بیش از ۲۳ هزار و ۲۱۱ میلیارد تومان بود.

در این تالار یک میلیون و ۲۱۷ هزار و ۹۳۲ تن سیمان، ۵۴۷ هزار و ۴۲۶ تن فولاد، ۳۹۹ هزار تن سنگ آهن، ۱۰۴ هزار و ۱۰۰ تن آهن اسفنجی، ۱۰ هزار و ۳۴۰ تن آلومینیوم، ۸ هزار و ۸۷۲ تن مس، یک هزار و ۸۵۰ تن روی، ۲۰۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۱۰۰ تن چدن و ۷۵ تن کنسانتره فلزات گرانبها معامله شد. ۵۸۸ دستگاه خودرو نیز در این تالار فروخته شد.

در هفته معاملاتی منتهی به ۲۶ خرداد، در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۵۱۱ هزار و ۲۳۷ تن انواع کالا و محصول به ارزش نزدیک ۸ هزار و ۱۳۴ میلیارد تومان به فروش رسید.

در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۱۴۹ هزار تن وکیوم باتوم، ۱۴۳ هزار و ۲۲۳ تن قیر، ۸۹ هزار و ۵۵۰ تن مواد پلیمری، ۸۴ هزار تن لوب کات، ۳۷ هزار و ۹۷۰ تن مواد شیمیایی، ۴ هزار و ۲۴۷ تن روغن، ۳ هزار و ۲۰۰ تن گوگرد، ۵۵۲ تن فرآورده های نفتی، ۱۸۰ تن تن گازها و خوراک‌ها و ۱۷۰ تن عایق رطوبتی معامله شد.

بازار فرعی نیز شاهد معامله ۱۶ هزار و ۱۳۶ تن انواع کالا و محصول به ارزش بنزدیک ۵۰۰ میلیارد تومان بود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=71601

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.