• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

فروش ۱۰۰ درصدی ماشین آلات راهسازی در مزایده اموال تملیکی

  • کد خبر : 60439
  • 27 آذر 1401 - 8:58
فروش ۱۰۰ درصدی ماشین آلات راهسازی در مزایده اموال تملیکی

مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر اظهارداشت: ۳۳ دستگاه ماشین آلات راه سازی و ۳۶ دستگاه ازخودروهای خارجی رسوبی بنادر در مزایده آذرماه توسط اموال تملیکی استان بوشهر به فروش رسید.

به گزارش رویداد خبر به نقل از  روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، رحیم  بهادری در ادامه بیان داشت: در مزایده الکترونیکی شماره ۲۶۳ آذرماه سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، همه ۳۳ دستگاه ماشین آلات راهسازی موجود در گمرک بوشهر به ارزش ۱۳۶۰ میلیارد ریال و همچنین تعداد ۳۶ خودروی باقیمانده از مزایده های فوق العاده شماره ۵۶۵ و ۵۶۶ به ارزش ۱۲۹۰ میلیارد ریال بفروش رسید.

  بهادری ضمن تایید عملکرد فوق العاده کارکنان این سازمان در سه ماهه اخیر در راستای تعیین تکلیف خودروهای سواری و ماشین آلات راهسازی موجود در گمرکات استان و تشکر از همکاری و همراهی همه سازمان های مربوطه افزود: مهرماه سال جاری به دستور مقام قضایی، فروش خودروهای گمرکات کشور به این سازمان محول شد و همچنین با توجه به اینکه بیشترین تعداد خودرو و ماشین آلات راهسازی در سطح کشور در گمرکات بوشهر وجود داشت، این اداره کل در مزایده الکترونیکی آذر ماه نیمی از کل فروش سازمان در سطح کشور را به خود اختصاص داد.

وی ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی کارکنان مرکز بوشهر افزود :پس از دستور فروش خودروهای سواری و ماشین آلات راهسازی موجود در گمرکات بوشهر توسط ریاست محترم دستگاه قضا، تعداد ۱۹۶ دستگاه ماشین آلات راهسازی متروکه موجود در گمرک بوشهر پس از اعاده تعدادی از آنها، تعداد ۱۲۸ دستگاه باقی ماند که در روند آماده سازی پرونده ها، تعداد ۳۳ دستگاه ماشین آلات راهسازی در عرضه در مزایده الکترونیک شماره ۲۶۳ آذرماه در سامانه ستاد ایران آماده و بارگذاری شد و همه آنها به بفروش رسید.

بهادری ادامه داد: باقیمانده این ماشین آلات پس از روند تکمیل پرونده در مزایده ماه آینده سازمان اموال تملیکی بارگذاری خواهد شد.

وی افزود: از خودروهای سورای باقیمانده مزایده های فوق العاده گذشته نیز ۳۶ دستگاه در این مزایده بفروش رسید.

 مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر در پایان تصریح کرد: در مزایده الکترونیکی شماره ۲۶۳ آذرماه سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، استان بوشهر بالغ بر ۲۹۰۰ میلیارد ریال از کالاهای قابل مصرف و دارای مجوز فروش اعم از خودروی سواری و همچنین ماشین آلات راه سازی متروکه و قاچاق را بفروش رساند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=60439

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.