• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

فراخوان جدید تأمین نیروی انسانی در شرکت کار و تأمین

  • کد خبر : 80760
  • 30 آبان 1402 - 10:56
فراخوان جدید تأمین نیروی انسانی در شرکت کار و تأمین

شرکت کار و تأمین از برگزاری آزمون‌های استخدام منطقه‌ای برای تأمین نیروی انسانی ادارات‌کل و مدیریت‌‌های درمان تأمین‌اجتماعی استان‌ها به‌صورت شرکتی در سال جاری خبر داد.

شرکت کار و تأمین از برگزاری آزمون‌های استخدام منطقه‌ای برای تأمین نیروی انسانی ادارات‌کل و مدیریت‌‌های درمان تأمین‌اجتماعی استان‌ها به‌صورت شرکتی در سال جاری خبر داد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، براساس مجوزهای جدید صادر شده از سوی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین‌اجتماعی، برنامه‌ریزی‌های لازم برای تأمین نیروی انسانی موردنیاز به‌صورت شرکتی انجام شده و ثبت‌نام آزمون مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی استان گیلان، چهارمحال و بختیاری، درمان آذربایجان‌غربی، درمان همدان، درمان سمنان، درمان و اداره‌کل کرمان، درمان و اداره‌کل قزوین، از روز چهارشنبه   ۱۴۰۲/۰۸/۱۷ شروع شده و تا روز چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۹/۰۹ ادامه خواهد داشت.

براساس این گزارش، ثبت‌نام آزمون‌های تأمین نیروی انسانی در شرکت کار و تأمین، در سایت رسمی این شرکت به نشانی www.karotamin.ir انجام می‌شود.
امیر موسوی مدیرعامل شرکت کار و تأمین در مورد این آزمون‌ها و فرایند تأمین نیروی انسانی مورد نیاز واحدهای استانی سازمان تأمین‌اجتماعی به‌صورت شرکتی گفت: شرکت کار و تأمین، تأمین‌کننده نیروی انسانی غیرتخصصی واحدهای تابعه سازمان تأمین‌اجتماعی است و جذب نیرو از طریق این شرکت در قالب مجوزهای تامین‌ نیروی انسانی سازمان تأمین‌اجتماعی به‌صورت شرکتی در دو قالب استانی و متمرکز انجام می‌شود.
مدیرعامل شرکت کار و تأمین افزود: با عنایت به مأموریت اصلی این شرکت در زمینه تأمین نیروی انسانی غیرتخصصی واحدهای بیمه‌ای، درمانی و شرکت‌های تحت پوشش سازمان تأمین‌اجتماعی و به‌منظور تحقق هدف رعایت عدالت استخدامی، کلیه مراحل جذب در این شرکت براساس انتشار فراخوان، برگزاری آزمون و انجام مصاحبه صورت می‌گیرد.
وی همچنین گفت: در سال گذشته شرکت کار و تأمین با برگزاری آزمون‌های سراسری و منطقه‌ای توانسته است ۱۶۳۶ نفر را بر اساس اعلام نیاز واحدهای بیمه‌ای و درمانی تأمین و جهت به‌کارگیری، به واحدهای مختلف سازمان تأمین‌اجتماعی معرفی کند. برای جذب این عده در مجموع  24 هزار داوطلب در آزمون‌های مختلف سراسری و محلی این شرکت به رقابت پرداختند.
مدیرعامل شرکت کار و تأمین همچنین گفت: مجوزهای تأمین نیروی انسانی به‌صورت شرکتی، در مدیریت درمان همدان، اداره‌کل قزوین، اداره‌کل هرمزگان، درمان خراسان‌جنوبی، اداره‌کل خراسان‌جنوبی، اداره‌کل سیستان و بلوچستان، درمان البرز، درمان زنجان و مدیریت درمان مازندران نیز از معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین‌اجتماعی دریافت شده و در حال مذاکره با مدیریت‌های درمان و ادارات‌کل بیمه‌ای جهت تخصیص تعداد نیروی پذیرایی و خدمتگزار و تعیین جنسیت آنها هستیم و پس از تکمیل اطلاعات مجوزها، برنامه‌ریزی ثبت‌نام از داوطلبان، برگزاری آزمون‌های محلی با همکاری دانشگاه‌ها و مراکز علمی و مصاحبه تخصصی انجام شده و نفرات پذیرفته‌شده نهایی به استان‌ها جهت به‌کارگیری معرفی خواهند شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=80760

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.