• امروز : شنبه - ۲۲ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

۵۳۰۰ فقره وام و تسهیلات، هدیه بانک صادرات ایران به سرزمین «رنگین‌کمان اقوام» نگاهی به رویکرد جامع نستله در ارتقای استانداردهای کیفی از مزرعه تا سفره محمد وطن پور: بانکداری خرد اساس فعالیت در بانک صادرات ایران است استمرار صدرنشینی سپ در تعداد کل تراکنش‌های پرداخت ایران کُربنکینگ ایران: در مسیر بلوغ یا گرفتار سکون؟ اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در استان‌ تهران در روز‌ پنج‌شنبه ۲۰شهریورماه بانک ملی ایران نماد استقلال، اعتماد و هویت ملی ایرانیان است حرفه‌ای گری در مسیر تحقق اهداف؛ معیار ارزیابی و ارتقای مدیران / تسریع در فروش اقساطی واحدهای مسکونی نهضت ملی تامین مالی ۹۷ هزار میلیارد ریالی طرح نهضت ملی مسکن در مدیریت غرب تهران/ پرداخت بیش از ۷۴ هزار میلیارد ریال سهم الشرکه برای ساخت پروژه ها اعلام شعب کشیک بانک صادرات ایران در روز پنجشنبه ۲۰ شهریور‌ماه بانک توسعه صادرات ایران می‌تواند محور اصلی رشد صادرات غیرنفتی شود

9

روابط‌عمومی‌ها در شرایط رقابتی امروز نقش مهم و حیاتی دارند

  • کد خبر : 50947
  • 08 مرداد 1401 - 15:59
روابط‌عمومی‌ها در شرایط رقابتی امروز نقش مهم و حیاتی دارند

سرپرست بانک سینا در نخستین همایش آموزشی رؤسای دوایر روابط‌عمومی مناطق با اشاره به اهمیت موضوع افکارعمومی گفت: در شرایط رقابتی کنونی و جریان گسترده اطلاعات، نقش روابط‌عمومی سازمان‌‌ها در انعکاس فعالیت‌ها بسیار مهم و حیاتی است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، غلامرضا فتحعلی افزود: توسعه شبکه‌های اجتماعی و تنوع رسانه‌ها در صورت عدم مدیریت مناسب افکار عمومی، می‌تواند موجب افزایش ریسک شهرت برای سازمان‌ها از جمله بانک‌ها شود.
وی به لزوم هدفمند کردن انتشار اخبار اشاره کرد و گفت: در حوزه روابط‌عمومی باید پوشش خبری مناسبی در انعکاس نقاط قوت بانک داشته باشیم و با پیاده‌سازی سیاست‌های ارتباطی و خبری مطلوب، به صورت هدفمند و حساب‌شده حرکت کنیم.
سرپرست بانک سینا مدیریت بحران و توجه به ریسک عملیاتی را از عوامل مهم در عملکرد حوزه روابط‌عمومی دانست و اذعان داشت: یک روابط‌عمومی اثرگذار و کارآمد باید قابلیت‌هایی نسبت به فهم مالی و زیرساخت حوزه CRM و مشتریان داشته باشد که لازمه به‌روز بودن در این حوزه، آموزش مستمر فعالان روابط‌عمومی در سازمان است.
در ادامه این همایش، سرپرست مدیریت امور حوزه مدیرعامل و روابط‌عمومی بانک سینا نیز به اهمیت حوزه روابط‌عمومی در سازمان‌ها اشاره کرد و گفت: روابط‌عمومی یک کار سلیقه‌ای و تشریفاتی نیست، بلکه جزئی از زنجیره ارزش اصلی سازمان است.
امیر لعلی افزود: روابط‌عمومی باید با برنامه‌ریزی صحیح و مدیریت درست افکار، اخبار را بدون جنجال‌آفرینی در راستای منافع سازمان و ذی‌نفعان به صورت شفاف منعکس سازد.
وی خوشنامی و برند سازمان را در جذب اعتماد مشتری مؤثر دانست و خاطرنشان ساخت: روابط‌عمومی اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین ذی‌نفعان یعنی سهامداران، مشتریان، کارکنان و نهادهای ناظر و رگولاتور است و ارتباط با هر کدام از این ذی‌نفعان اگر دچار خدشه شود، برای برند و خوشنامی سازمان مخاطره‌آمیز است.
سرپرست مدیریت حوزه مدیرعامل و روابط‌عمومی بانک سینا، رؤسای دوایر روابط‌عمومی مناطق را بازوی کمکی مدیریت سازمان در تحقق اهداف و خط‌مشی‌ها قلمداد کرد و گفت: امیدواریم با گستره حضور مؤثر روابط‌عمومی در مناطق مختلف کشور، شاهد توسعه فعالیت‌های ارتباطی بیشتر بانک سینا و شفافیت هرچه بیشتر آن باشیم.
حمداله جمالی، معاون برنامه‌ریزی بانک سینا نیز در این مراسم اظهار داشت: هر سازمانی که دارای نیروهای متخصص و حرفه‌ای در روابط‌عمومی باشد، حتی در مواجهه با رقابت شدید رقبا، می‌تواند پایدار بماند.
وی افزود: روابط‌عمومی در کنار بازاریابی می‌تواند نقش مهمی در جذب منابع، معرفی مناسب محصولات و خدمات، انعکاس نظرات مشتریان در راستای نوآوری و ارائه خدمات متناسب با نیازهای مشتری و… داشته باشد.
گفتنی است اولین همایش آموزشی دو روزه رؤسای دوایر روابط‌عمومی بانک سینا با هدف ارتقای سطح دانش، آگاهی و دانسته‌های همکاران در حوزه روابط‌عمومی به صورت کارگاهی و دعوت از اساتید برجسته برگزار شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=50947

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.