• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

دوازدهمین کنفرانس تخصصی استیل پرایس با حضور فعالان حوزه معدن و فولاد برگزار شد

  • کد خبر : 71870
  • 31 خرداد 1402 - 10:11
دوازدهمین کنفرانس تخصصی استیل پرایس با حضور فعالان حوزه معدن و فولاد برگزار شد

دوازدهمین دوره کنفرانس تخصصی استیل پرایس با موضوع “تامین مالی پروژه‌های حوزه معدن و صنایع معدنی” سه‌شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ با حضور فعال مسئولان شرکت فولاد خوزستان و شرکت‌های معدنی و فولادی با هدف شناسایی چالش‌‌های شرکت‌های زنجیره فولاد و تامین منابع مالی به منظور اتمام پروژه‌های در حال احداث، حفظ سطح تولید فعلی و نیز اجرای برنامه‌های آتی در سالن همایش‌های هتل پارسیان اوین تهران برگزار شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی فولاد خوزستان، محمد نیکوکار قائم مقام مدیرعامل فولاد خوزستان در امور بهره برداری و توسعه در حاشیه این کنفرانس به خبرنگار روابط عمومی گفت: نگاه فولاد خوزستان در کنار تولید پایدار، سرمایه گذاری و تامین منابع مالی برای اجرای پروژه های توسعه ای است.

نیکوکار گفت: اختصاص ۴۰ هزار میلیارد تومان بودجه برای اجرای طرح های توسعه ای فولاد خوزستان یعنی حرکت به سمت پیشرفت و تولید پایدار و همچنین حفظ سهم ۲۵ درصدی تولید فولاد در کشور در افق ۱۴۱۰؛ در واقع این نگاه راهبردی، نوید بخش آینده ای درخشان برای فولاد خوزستان را می دهد.

گزارش خبرنگار ما حاکی است، جمعی از مدیران صنعت فولاد و معدن در این کنفرانس به ایراد سخنرانی پرداختند. در این کنفرانس همچنین پنل تخصصی با موضوع “اهمیت توسعه ابزارهای تامین مالی مبتنی بر بدهی و بازارهای سرمایه و بررسی چالش‌ها در سطح بنگاه، نهادهای زیربط و حکمرانی” و پنل تخصصی دیگر با موضوع “ابزارها و روش‌های تامین مالی مبتنی بر بدهی در کشور؛ فرصت‌ها و چالش‌ها” با حضور فعالان حوزه معدن و فولاد برگزار گردید.

گفتنی است، محمد نیکوکار قائم مقام مدیرعامل در حوزه بهره‌برداری و توسعه، سعید قاسم زاده مشاور مدیرعامل در امور شرکت‌های تابعه، بهمن تجلی زاده مشاور مدیرعامل در امور بازاریابی و فروش، مهران عباس زاده مدیرعامل شرکت گروه توسعه فراگیر، وحید سیدعلی مدیرعامل شرکت توسعه معدن، محمد مدنی فر‌ مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد از گروه فولاد خوزستان در این رویداد حضور داشتند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=71870

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.