• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

تقدیر از روسای موفق شعب بانک ایران زمین

  • کد خبر : 85608
  • 28 بهمن 1402 - 15:54
تقدیر از روسای موفق شعب بانک ایران زمین

به منظور قدردانی از تلاش های مستمر شعب، مراسم تقدیر از روسای شعب موفق بانک ایران زمین با حضور قدرت اله عبداللهی عضو هیأت سرپرستی، محمد مهدی آزادی معاون امور مالی، وحید علیزاده مدیر امور شعب، سید محمد حسین استاد مدیر امور روابط عمومی، معصومه ساکی زاده معاون امور شعب و روسای موفق شعب بانک ایران زمین، برگزار شد.

زارش روابط عمومی بانک ایران زمین ؛ عبداللهی در این مراسم ضمن قدردانی از روسای موفق شعب بانک، پیشرفت و موفقیت شعبه را حاصل کار تیمی همه همکاران در شعبه بیان کرد و گفت: نتیجه زحمات روسا در اداره و برنامه ریزی امور شعبه بیانگر وجود همبستگی و همکاری در بین همکاران شعبه و مشارکت در فعالیت های روزانه و انسجام کارکنان و انجام کار گروهی است.

وی نقش روسای شعب در ارائه خدمات به مشتریان و ایجاد رضایت آنان را که همانا موجب رشد و پیشرفت بانک می شود، برجسته و مهمی دانست و افزود: برترین سرمایه هر سازمان منابع انسانی آن است و نیروی انسانی بانک ایران زمین همانند شعار زیبای ایران زمین خانه ماست توانسته است با تلاش و همت شبانه روزی همچون اعضای یک خانواده، بانک را به جایگاه و موفقیتی که امروز شاهد آن هستیم برسد.

عبداللهی نیروی انسانی متعهد، فرهیخته و متخصص را عامل اصلی موفقیت و یار و یاور بانک ایران زمین بیان کرد و خاطرنشان کرد: آمارها و عملکرد کارکنان بانک در این سال ها نشان می دهد همت جمعی همکاران بانک عامل اصلی پیشرفت بانک بوده و این یک ارزش است.

وی احترام، امانتداری و صداقت را سه خصوصیت مهم بانکدار در برخورد با مشتریان نظام بانکی دانست و گفت: این خصوصیات ملکه ذهن و عمل یکایک ما است و بر روی همین تکیه گاه ها و ستون ها، بناهای زیبا و مطلوب را استوار کردیم.

در این مراسم از روسای پانزده شعبه موفق بانک ایران زمین تقدیر و قدردانی شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=85608

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.