7:07:26
    امروز : چهارشنبه

اخبار ویژه

تقدیر رئیس هیات مدیره کانون بازنشستگان پست بانک ایران از هیات مدیره و مدیرعامل بانک تداوم عملکرد مثبت بانک پاسارگاد در اهدا تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری همزمان با سفر معاون اول رییس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان خراسان رضوی، با تامین مالی بانک صنعت و معدن یکی از بزرگترین واحدهای تولید نورد و مقاطع فولادی در شرق کشور افتتاح شد هشدار بانک قرض الحسنه رسالت در خصوص کلاهبرداری دفاتر غیرمجاز مراسم قرعه کشی امیدبانک سپه در ویژه برنامه نوروزی شبکه نسیم برگزار شد پرداخت بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری توسط بانک رفاه کارگران پرداخت ۵۱ هزار میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه و حمایتی در سال ۱۴۰۳ توسط بانک صادرات ایران وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک ملی بدون چک، سفته و کسر از حقوق با کارمزد انتخابی ۰، ۲ یا ۴ درصد فعالیت ماهانه بانک پاسارگاد در اسفند ۱۴۰۳؛ درآمد عملیاتی ۲۱ هزار میلیارد تومانی ”وپاسار“ اجرای ۳۴۷ طرح خوداشتغالی با مشارکت بانک اقتصادنوین در سیستان ‌و بلوچستان بانک صنعت و معدن بدون اضافه برداشت از بانک مرکزی سال مالی ۱۴۰۳ را به پایان رسانید

8

بررسی مسائل درخواست غیرحضوری محاسبه «حق بیمه دوران سربازی» از خدمات طرح ۳۰۷۰ سازمان تامین اجتماعی

  • کد خبر : 15283
  • 02 خرداد 1400 - 18:27
بررسی مسائل درخواست غیرحضوری محاسبه «حق بیمه دوران سربازی» از خدمات طرح ۳۰۷۰ سازمان تامین اجتماعی

بیست وششمین جلسه کمیته راهبری و بهبود فرایندهای خدمات طرح ۳۰۷۰ با حضور معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی و با هدف بررسی خدمت درخواست غیرحضوری حق بیمه دوران سربازی برگزار شد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در راستای تحقق اهداف طرح تحول دیجیتال (۳۰۷۰) و توسعه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی، خدمات غیرحضوری این طرح به صورت منظم رصد می‌شود و در جلسه امروز دوم خرداد، سرویس غیرحضوری دریافت حق بیمه و احتساب سوابق دوران خدمت سربازی” با مشارکت اداره کل استان کرمان بعنوان استان معین سرویس مذکور و حضور تمامی مدیران ستادی حوزه‌های مرتبط مورد بررسی قرار گرفت. 

مهرداد قریب، معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی نیز در این جلسه با بیان اینکه سرویس درخواست غیرحضوری احتساب حق بیمه ایام سربازی مورد استقبال بیمه شدگان قرار گرفته است، گفت: مسائل و چالش‌های خدمات غیرحضوری را با تلاش حوزه‌های سازمانی و مراجع بیرونی حل می‌کنیم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=15283

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.