• امروز : جمعه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

چالش‏‏‌ها و راهکارها در راستای شعار سال ۱۴۰۴؛ «سرمایه‏‏‌گذاری برای تولید» موفقیت‌های بانک صادرات ایران در مسیر بازگشت به جایگاه شایسته خود سرعت گرفته است پست بانک ایران سهمیه تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه، خرید و ساخت مسکن قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سال ۱۴۰۴ را به شعب بانک در سراسر کشور ابلاغ کرد قدردانی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از بانک مسکن/ نقش کلیدی در پیشبرد نهضت ملی مسکن با آسیب‌شناسی و تزریق نقدینگی محدود، مشکلات صنایع قابل‌حل است سفر مدیرعامل بانک ملی ایران به ارومیه، گامی برای تقویت تولید و اقتصاد منطقه‌ای نشست سرپرست بیمه آسیا و شبکه فروش لزوم ارتقای سطح خدمت‌رسانی با بهره‌گیری حداکثری از بسترهای هوشمند رشد ۵۱ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه سرمد در سال ۱۴۰۳ بیمه مرکزی در جمع دستگاه‌های دارای عملکرد مطلوب بهره‌وری قرار گرفت رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا از شرکت خودرو سازی آرتابان دیزل بازدید کرد

5

بازدید معاون صنایع حمل و نقل وزیر صمت از مرکز پاسخ‌گویی هوشمند ایران‌خودرو

  • کد خبر : 45475
  • 26 اردیبهشت 1401 - 13:37
بازدید معاون صنایع حمل و نقل وزیر صمت از مرکز پاسخ‌گویی هوشمند ایران‌خودرو

منوچهر منطقی، معاون صنایع حمل و نقل وزیر صمت از مرکز پاسخ‌گویی هوشمند امدادخودروایران بازدید کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از ایکوپرس- در این بازدید، معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت، با اشاره به شعار سال و بیانات مقام معظم رهبری برای خلق و بومی سازی دانش و همچنین توسعه تولید دانش بنیان، بر تداوم تلاش مدیران و کارکنان امدادخودرو ایران در مسیری که مبتنی بر همین هدف تاکنون طی کرده‌اند، تاکید کرد.
به گزارش ارتباطات امدادخودروایران، در جریان این بازدید که مدیرعامل ایساکو نیز حضور داشت، مدیرعامل امدادخودروایران، ضمن تشریح فعالیت و فرآیند امدادرسانی در بزرگ‌ترین مرکز تماس امدادخودروی کشور، و دو دهه فعالیت مستمر در بخش خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران خودرو، در مورد فعالیت شبانه‌روزی مجموعه برای ارایه انواع خدمات خودرویی به مردم در سراسر کشور توضیحاتی ارایه کرد.
سید عباس میرحسینی به تشریح دستاوردهای شرکت در زمینه توسعه زیرساخت‌های نرم‌افزاری امدادرسانی و هوشمندسازی پرداخت که حاصل آن اجرایی شدن فرآیند ثبت آنلاین درخواست و امدادرسانی به اقصا نقاط کشور بود.
وی از طراحی پلتفرم ملی خدمات خودرویی «بسپر» برای خدمت‌رسانی بهینه و ارایه خدمات استاندارد و باکیفیت به مشتریان به عنوان تازه‌ترین اقدام این شرکت با حمایت گروه صنعتی ایران خودرو به‌عنوان شتاب‌دهنده خدمات خودرویی نام برد.  
اپلیکیشن تلفن همراه «بسپر» با هدف تامین و ارایه مجموعه خدمات خودرویی مطمئن و مورد نیاز دارندگان خودرو، به صورت یک‌پارچه در این پلتفرم گردآوری شده است. 
میرحسینی نحوه اتصال مرکز تماس امدادخودرو ایران به شبکه دوربین‌های جاده‌ای کشور را به منظور بررسی و اعزام اکیپ‌های امدادی توضیح داد و هدف از این اقدام را که پیش‌نیاز آن انجام اقدامات فنی گسترده‌ای بوده، کاهش بار ترافیکی ناشی از نقص فنی خودروها در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی پرتردد عنوان کرد.
در این بازدید، گزارش‌هایی از پشتیبانی خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایرانخودرو در تنها مرکز پاسخ‌گویی هوشمند ایران‌خودرو، برای ثبت و پی‌گیری شکایت امور مشتریان (CRM) و همچنین نحوه پی‌گیری امور مربوط به ثبت سفارش خودروی مشتریان گروه صنعتی ارایه شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=45475

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.