• امروز : چهارشنبه - ۱۷ بهمن - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک مسکن با آرمان‌های امام خمینی (ره) پیام مدیرعامل شرکت بیمه آسماری به مناسبت دوازدهمین سالروز تاسیس شرکت آی بی کراد برترین سکوی تامین مالی جمعی کشور شد تجدید بیعت کارکنان بانک توسعه صادرات ایران با آرمان‌های امام راحل(ره) و انقلاب اسلامی تجدید میثاق مدیرعامل و دیگر کارکنان بانک صنعت و معدن با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) تبیین اهداف عملکردی بانک صادرات ایران در استان البرز تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک سپه با آرمان‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی: سوددهی و خدمات پست بانک ایران هرسال بیشتر می‌شود با رشد ۴۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته؛ بانک ملت ۹۵٫۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات حمایتی پرداخت کرد تمدید گواهینامه‌های استاندارد بین‌المللی برای هفتمین سال پیاپی از سوی بیمه تعاون واریز سود دوره  بهمن ماه ۱۴۰۳ صندوق اندوخته توسعه صادرات آرمانی

0

درخشش علمی همکاران منطقه ۵ بیمه پاسارگاد

  • کد خبر : 98559
  • 21 آذر 1403 - 10:26
درخشش علمی همکاران منطقه ۵ بیمه پاسارگاد

مقاله «تاثیر هوش مصنوعی بر مشخصه های رفتاری مشتریان در صنعت بیمه» به قلم همکاران منطقه ۵ بیمه پاسارکاد در سی ویکمین همایش بیمه و توسعه پذیرفته و موفق به دریافت گواهی نامه پذیرش مقاله شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه پاسارگاد، مقاله « تاثیر هوش مصنوعی بر مشخصه های رفتاری مشتریان در صنعت بیمه » با تلاش راضیه بنی هاشمی و محمد حسین قاسمی در سی یکمین همایش ملی و دوازدهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه ارایه و موفق به پذیرش و چاپ به صورت پوستر شد.

چکیده مقاله

استقرار هوش مصنوعی (AI) در چند سال گذشته در چندین زمینه شتاب گرفته است و تمرکز زیادی  بر روی پتانسیل آن گذاشته شده است. هدف پژوهش حاضر بررسی تأثیر هوش مصنوعی و صنعت نسل ۴ بر مشخصه های رفتار مشتری در صنعت بیمه است. روش پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر ماهیت توصیفی پیمایشی است، روش گردآوری داده ها به صورت کتابخانه ای و میدانی با ابزار پرسشنامه استاندارد می باشد، جامعه آماری مشتریان شرکت بیمه پاسارگاد می باشند، حجم نمونه براساس فرمول کوکران ۳۸۴ نفر تعیین گردید، نتایج حاصل از معادلات ساختاری با نرم افزار اسمارت پی ال اس نشان داد که جنبه اقتصادی، فردی، اجتماعی، روانی بر تمایل خرید، پذیرش، نیاز برای شناخت تأثیر مثبت دارد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=98559

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.