• امروز : یکشنبه - ۳۰ دی - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

برگزاری طرح ایمن سازی پدران موتورسوار در سالروز تاسیس صندوق تامین خسارت‌های بدنی در استان کهگیلویه و بویراحمد پست بانک ایران به عنوان بانک عامل قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای ۱۲۲ هزار و ۲۴۵ نوزاد حساب افتتاح کرده و ۹۸۵ میلیارد ریال واحد سرمایه گذاری در بورس برای آنها خریداری کرده است ساختمان‌های کم‌مصرف انرژی در اولویت دریافت تسهیلات از بانک مسکن الزام تطابق اطلاعات پستی و ثبتی برای صدور دسته چک لزوم استفاده از «نوآوری باز» و «Open Innovation» برای توسعه بیمه‌گری سبد محصولات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران متنوع‌تر می‌شود برنامه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای بهره‌مندی ۵۰ درصد جمعیت کشور از خدمات قرض‌الحسنه اطلاعیه بانک سرمایه در خصوص آزمون استخدامی جذب بانکدار اجرایی در شهرستان بندرعباس ساخت ۸۵ هزار واحد مسکونی با تسهیلات بانک مسکن در یک سال گذشته/ پرداخت ۵۹ همت تسهیلات مشارکت مدنی کارگاه آموزشی با عنوان: مؤلفه‎های گزارشگری و افشای اطلاعات در صنعت بیمه ایران با تاکید بر آیین‌نامه شماره ۸۸ حضور بیمه البرز در نمایشگاه تخصصی صنایع دریایی و دریانوردی ایران

0

درخشش علمی همکاران منطقه ۵ بیمه پاسارگاد

  • کد خبر : 98559
  • 21 آذر 1403 - 10:26
درخشش علمی همکاران منطقه ۵ بیمه پاسارگاد

مقاله «تاثیر هوش مصنوعی بر مشخصه های رفتاری مشتریان در صنعت بیمه» به قلم همکاران منطقه ۵ بیمه پاسارکاد در سی ویکمین همایش بیمه و توسعه پذیرفته و موفق به دریافت گواهی نامه پذیرش مقاله شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه پاسارگاد، مقاله « تاثیر هوش مصنوعی بر مشخصه های رفتاری مشتریان در صنعت بیمه » با تلاش راضیه بنی هاشمی و محمد حسین قاسمی در سی یکمین همایش ملی و دوازدهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه ارایه و موفق به پذیرش و چاپ به صورت پوستر شد.

چکیده مقاله

استقرار هوش مصنوعی (AI) در چند سال گذشته در چندین زمینه شتاب گرفته است و تمرکز زیادی  بر روی پتانسیل آن گذاشته شده است. هدف پژوهش حاضر بررسی تأثیر هوش مصنوعی و صنعت نسل ۴ بر مشخصه های رفتار مشتری در صنعت بیمه است. روش پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر ماهیت توصیفی پیمایشی است، روش گردآوری داده ها به صورت کتابخانه ای و میدانی با ابزار پرسشنامه استاندارد می باشد، جامعه آماری مشتریان شرکت بیمه پاسارگاد می باشند، حجم نمونه براساس فرمول کوکران ۳۸۴ نفر تعیین گردید، نتایج حاصل از معادلات ساختاری با نرم افزار اسمارت پی ال اس نشان داد که جنبه اقتصادی، فردی، اجتماعی، روانی بر تمایل خرید، پذیرش، نیاز برای شناخت تأثیر مثبت دارد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=98559

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.