به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران(پگاه)، در مسیر بهبود بازارهای فروش شرکت های تابعه در سراسر کشور و ارتباط با مخاطبان قشر جوان، تبلیغات حوزه دیجیتال در بزرگترین پلتفرم ویدئویی کشور (آپارات)، اجرا و بیش از ۵ میلیون بازدید در یکماه گذشته ثبت شد.
در این کمپینهای تبلیغاتی که با رویکرد معرفی بسته بندی های جدید پگاه آغاز شده است، گروه های محصولی با ساخت ویدئو و پخش در شبکه های اجتماعی دیجیتال (اینستاگرام، واتساپ، آپارات و..) از یک سو و محتوا سازی برای آگاهی مخاطبان ادامه دارد.
در این خصوص بسته بندی تازه پس از معرفی بسته بندی های گروه کشک، به تازگی شیرهای استریل در معرفی و کمپین معرفی دوغ ها نیز آغاز شده است.
گفتنی است، در این خصوص با همکاری مشترک میان پخش سراسری بازار گستر پگاه و روابط عمومی صنایع شیر ایران، کمپین های متوالی طراحی و در حال اجراست.