• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

کمپین معرفی بسته بندی های جدید شیر استریل پگاه

  • کد خبر : 19984
  • 07 مرداد 1400 - 9:18
کمپین معرفی بسته بندی های جدید شیر استریل پگاه

معرفی بسته بندی جدید شیرهای استریل شرکت پگاه در کانال‌های ارتباطاتی دیجیتال پگاه آغاز و ادامه دارد.  به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران(پگاه)، در مسیر بهبود بازارهای فروش شرکت های تابعه در سراسر کشور و ارتباط با مخاطبان قشر جوان، تبلیغات حوزه دیجیتال در بزرگترین پلتفرم ویدئویی کشور […]

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران(پگاه)، در مسیر بهبود بازارهای فروش شرکت های تابعه در سراسر کشور و ارتباط با مخاطبان قشر جوان، تبلیغات حوزه دیجیتال در بزرگترین پلتفرم ویدئویی کشور (آپارات)، اجرا و بیش از ۵ میلیون بازدید در یکماه گذشته ثبت شد.

در این کمپین‌های تبلیغاتی که با رویکرد معرفی بسته بندی های جدید پگاه آغاز شده است، گروه های محصولی با ساخت ویدئو و پخش در شبکه های اجتماعی دیجیتال (اینستاگرام، واتساپ، آپارات و..) از یک سو و محتوا سازی برای آگاهی مخاطبان ادامه دارد.

در این خصوص بسته بندی تازه پس از معرفی بسته بندی های گروه کشک، به تازگی شیرهای استریل در معرفی و کمپین معرفی دوغ ها نیز آغاز شده است.

گفتنی است، در این خصوص با همکاری مشترک میان پخش سراسری بازار گستر پگاه و روابط عمومی صنایع شیر ایران، کمپین های متوالی طراحی و در حال اجراست.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=19984

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.