• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

۶ هدف کلان بیمه دی برای ارتقای شبکه فروش

  • کد خبر : 82763
  • 06 دی 1402 - 12:44
۶ هدف کلان بیمه دی برای ارتقای شبکه فروش

معاون توسعه بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی گفت: عوامل موثر بر عملکرد شبکه فروش، شاخص های عملکردی و چالش های عمده شبکه فروش بیمه از جمله مدل توانمندسازی شبکه فروش است. در سال جاری در مورد شبکه فروش هدفگذاری‌هایی کرده‌ایم و ۶ هدف کلان در نظر گرفته شده است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه دی؛ همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی روز سه شنبه ۵ دی ماه با حضور طاهر موهبتی مدیرعامل این شرکت برگزار شد.

نعمت الهی معاون توسعه بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی در این همایش اظهار کرد: موضوع توانمندسازی شبکه فروش بسیار مهم است و اگر قرارداد مربوط به بنیاد شهید را کنار بگذاریم، در ۹ ماهه سال جاری ۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان حق بیمه تولیدی داشته‌ایم.

وی افزود: سهم فروش نمایندگان ما در ۹ ماه گذشته نزدیک به ۴ هزار میلیارد تومان است.

معاون توسعه بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی با بیان اینکه۸۰ درصد پرتقوی بیمه دی در اختیار ۱۳۵ نماینده از ۱۳۵۰ نماینده ما است گفت: در مورد توانمند سازی بخش عمده ای از شبکه فروش باید دقت بیشتری داشته باشیم.

نعمت الهی با اشاره به اینکه عوامل متفاوتی در توانمند بودن نمایندگان نقش دارد بیان کرد: اینکه چرا بخش عمده ای از نمایندگان ما توانمندی لازم را ندارند به سه دسته از عوامل بستگی دارد، اول عوامل مربوط به نمایندگان، دوم عوامل مربوط به بیمه گر، سوم عوامل مربوط به نهاد ناظر است.

وی افزود: عوامل موثر بر عملکرد شبکه فروش، شاخص های عملکردی و چالش های عمده شبکه فروش بیمه از جمله مدل توانمندسازی شبکه فروش است. در سال جاری در مورد شبکه فروش هدفگذاری‌هایی کرده‌ایم و ۶ هدف کلان در نظر گرفته شده است.

معاون توسعه بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی با بیان اینکه توسعه کمی و کیفی و‌ بهبود شبکه فروش یکی از هدف‌هایی است که مدنظر داریم گفت: باید توانمندسازی جزو اولویت‌ها باشد و یکی از مهم‌ترین عوامل در توانمند سازی شبکه فروش موضوع مشوق‌ها است.

نعمت الهی بیان کرد: سهام، تسهیلات رفاهی، کمک هزینه تابلو، وام، کمک هزینه تبلیغات و صندوق نقدی از جمله اقدامات توانمند سازی فعلی برای نمایندگان است. امسال بیمه دی در زمینه آموزش عملکرد بالاتر و تلاش بیشتری داشته است.

معاون توسعه بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی گفت: ما و شبکه فروش یک خانواده هستیم و باید بیشتر و بهتر از گذشته عمل کنیم.

نعمت الهی بیان کرد: در سال آینده برنامه رشد ۱۰۰ درصدی را در فروش بیمه دی در نظر گرفته‌ایم و قصد داریم بین ۳۰ تا ۳۵ هزار میلیارد تومان پرتفوی کسب نماییم. همچنین امسال در زمینه تبلیغات برنامه ریزی بسیار خوبی انجام داده‌ایم و از ۱۵ آذر ماه این برنامه‌ها آغاز شده است.

گفتنی است؛ در این مراسم از برگزیدگان مسابقه فروش بیمه دی تقدیر شد و مدیران ارشد شرکت بر اهمیت شبکه فروش تاکید نمودند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=82763

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.