• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

دیدار هیئت‌رئیسۀ کانون بازنشستگان بانک صادرات ایران با مدیرعامل بیمه سرمد تقدیر بنیاد قلب پارس از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۱۶هزار نفر با وام ازدواج بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به خانه بخت رفتند انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان پژوهشکده بیمه و سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی (سمت) تحقق ۹۸درصدی تکالیف مقرر در قانون بودجه در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک پارسیان در جهت محرومیت‌زدایی و توسعه عدالت اجتماعی تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس ایجاد زیرساخت لازم برای اطلاع رسانی و شفافیت در عملکرد شرکت افزایش ظرفیت تولید فولاد منجر به کاهش نرخ بیکاری خواهد شد عملیات اجرایی بخش صنعتی وخط تولید پروژه  فروآلیاژ شیروان کلید خورد / گامی در جهت توسعه اقتصادی و صنعتی خراسان شمالی برنامه افزایش صادرات ایران‌خودرو به روسیه در سال ۱۴۰۳ سید احمدرضا صدر سرپرست روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) شد

3

۵۷ خدمت بانکی از طریق اپلیکیشن ” TOBANK” انجام می‌شود

  • کد خبر : 68257
  • 06 اردیبهشت 1402 - 11:46
۵۷ خدمت بانکی از طریق اپلیکیشن ”   TOBANK”  انجام می‌شود

در حال حاضر ۵۷ نوع از خدمات بانکی بانک گردشگری از طریق شعبه مجازی ” TOBANK ” به صورت آنلاین و غیرحضوری ارائه می‌شود.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، از مهم ترین خدمات TOBANK می‌توان به افتتاح آنلاین وغیرحضوری انواع سپرده‌های بلندمدت، صدور سفته الکترونیک، دریافت رمز اینترنت بانک و موبایل بانک و همچنین رزرو صندوق امانات بانک گردشگری اشاره کرد.
دریافت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری نیز از سال ۱۴۰۲ از طریق اپلیکیشن TOBANK میسر شده و متقاضیان می توانند برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.
در حال حاضر به جز برخی موارد، اکثر خدمات بانکی بانک گردشگری از طریق اپلیکیشن ” TOBANK ” انجام می گیرد.
در بهار ۱۴۰۲ نیز ۱۰ خدمت جدید بانک گردشگری از طریق TOBANK انجام خواهد شد که به این ترتیب محصولات این اپلیکیشن از موبایل بانک و اینترنت بانک بیشتر شده است.
در حال حاضر اپلیکیشن TOBANK تنها اپلیکیشن بانکی است که به لحاظ تعداد، بیشترین خدمات بانکی را به صورت مجازی (غیرحضوری) انجام می دهد و در این بخش بین بانک های کشور رتبه نخست را دارد.
بیش از ۲۵۰ هزار نفر از مشتریان بانک گردشگری در حال حاضر برای دریافت خدمات مورد نیاز خود از اپلیکیشن TOBANK استفاده می‌کنند.
اپلیکیشن TOBANK ، شعبه مجازی بانک گردشگری است که به کمک آن مشتریان بانک می توانند به صورت ۲۴ ساعته در تمام روزهای هفته به خدمات بانکی مورد نیاز خود بدون حضور در شعبه در هر زمان و مکانی دسترسی داشته باشند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=68257

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.