• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

۲ طرح جذاب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران رونمایی شد/ با وام‌قرض‌الحسنه سفر بروید

  • کد خبر : 72758
  • 13 تیر 1402 - 15:35
۲ طرح جذاب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران رونمایی شد/ با وام‌قرض‌الحسنه سفر بروید

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با هدف افزایش قدرت خرید مردم برای انجام سفرهای زیارتی و سیاحتی ۲ طرح جذاب ارائه کرده است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، از این پس مردم می‌توانند برای انجام سفرهای خود نیز وام قرض‌الحسنه دریافت کنند.
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با شعار «کارت مهر، کارت زندگی» در پی پوشش دادن نیازهای مختلف مردم با پرداخت وام قرض‌الحسنه است. این بانک برنامه‌ریزی کرده تا افراد بتوانند نیازهای مختلف مالی خود را با دریافت وام قرض‌الحسنه مرتفع کنند. به همین علت نیز بانک ۲ طرح برای تسهیل مسافرت اقشار مختلف ارائه کرده است.
در طرح نخست که «سفر کارت» نام دارد، مشتریان معرفی شده از سوی آژانس‌های مسافرتی طرف قرارداد می‌توانند با تأمین نقدی بخشی از هزینه سفر، به همراه وام قرض‌الحسنه دریافتی از بانک، از پذیرندگان خدمات زیارتی و گردشگری طرف قرارداد این طرح، بسته‌های زیارتی و مسافرتی خریداری کنند.
به این صورت نیاز نیست، فردی که تمایل به انجام سفر دارد، همه هزینه آن را در اختیار داشته باشد. این فرد می‌تواند با اتکا به درآمد آینده خود و دریافت وام قرض‌الحسنه به پشتوانه آن، امروز سفر کند، اما هزینه آن را فردا بپردازد.
طرح دیگر «حمایتی سفر» است که در چارچوب آن مشتریانی که از سوی آژانس‌های مسافرتی طرف قرارداد معرفی شده باشند، می‌توانند پس از تودیع ۵۰ درصد از هزینه سفر در صندوق بانکداری اجتماعی بانک، با دریافت وام قرض‌الحسنه سفر کنند. مشتری پس از دریافت وام خود قادر است از ارائه‌دهندگان خدمات زیارتی و گردشگری که پذیرنده طرف قرارداد این طرح هستند، بسته‌های زیارتی و مسافرتی مورد نظر خود را خریداری کند.
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تلاش می‌کند با توسعه و تنوع‌بخشی به سبد محصولات خود، شمولیت مالی را گسترش دهد تا اقشار مختلف جامعه قادر باشند با دریافت وام قرض‌الحسنه، هزینه‌های مختلف زندگی خود را پوشش دهند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=72758

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.