• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

یک گام دیگر از ال‌جی در راستای “طراحی برای همه افراد” با رونمایی از UNIVERSAL UP KIT در نمایشگاه IFA 2023

  • کد خبر : 75425
  • 25 مرداد 1402 - 13:49
یک گام دیگر از ال‌جی در راستای “طراحی برای همه افراد” با رونمایی از UNIVERSAL UP KIT در نمایشگاه IFA 2023

ال‌جی الکترونیکس (LG) در نمایشگاه IFA 2023 از ” Universal UP Kit” خود رونمایی خواهد کرد. LG Universal UP Kit که مجموعه‌ای از لوازم جانبی و افزونه‌های نوآورانه لوازم خانگی است از سبک طراحی جهانی برخوردار بوده و با استفاده از مواد سازگار با محیط‌‌ زیست ساخته می‌شود، با هدف ارتقاء دسترسی‌پذیری محصولات برای توان‌یابان (افرادی که دارای مشکلات و محدودیت‌های فیزیکی هستند) تولید شده است و نمادی از چشم‌انداز ال‌جی در راستای حرکت به سوی آینده‌ای فراگیرتر و پایدارتر است. مشتریان می‌توانند محصولات Universal UP Kit را به صورت یکپارچه با لوازم خانگی موجود خود ادغام کنند و تجربه کاربری آن‌ها را بدون نیاز به جایگزین کردن لوازم با مدل‌های جدیدتر ارتقاء دهند.

این کیت نشان‌دهنده تداوم تلاش‌های سخت‌کوشانه ال‌جی برای محافظت از محیط زیست و ابتکار عمل‌های ESG متمرکز بر دسترسی‌پذیری است. در سال گذشته، این شرکت مجموعه‌ای از لوازم خانگی با طراحی مینیمالیستی را که گواهی دیگر بر تعهد ال‌جی به تولید پایدار از طریق کاهش تعداد اجزاء به کار رفته در تولید و افزایش استفاده از مواد بازیافتی است معرفی کرد. 

ال‌جی در توسعه  Universal UP Kit از شورای مشاوران توانیاب خود که گروهی متشکل از افراد دچار چالش‌های جسمی مانند مشکلات شنوایی، بینایی و فلج مغزی است کمک گرفت. اعضای این شورا نظرات، تجربیات خود و چالش‌هایی که برای استفاده از لوازم خانگی مختلف با آن‌ها روبرو می‌شوند را مطرح کردند. ال‌جی با گردآوری، دسته‌بندی و تحلیل بازخوردهای دریافت شده پایه‌های اصلی طراحی Universal UP Kit را شکل داده و این مسیر را برای پروژه‌های دسترسی‌پذیری-محور آینده حفظ خواهد کرد. 

تلاش‌های صورت گرفته در این همکاری منجر به تولید “کیت‌های کمکی” شد که به نحوی مهندسی شده بودند که با استفاده از پلاستیک بازیافتی برای کمک به حفظ منابع و به حداقل رساندن ضایعات که سنگ بنای استراتژی کلی مدیریت ESG ال‌جی است ساخته می‌شدند.

Universal UP Kit ال‌جی که به زودی در نمایشگاه IFA امسال رونمایی می‌شود شامل راه‌کارهای متفکرانه و نوآورانه‌ای است که با طیف وسیعی از محصولات لوازم خانگی ال‌جی شامل یخچال‌ها، جارو شارژی ایستاده CordZero™، Styler™، ماشین ظرفشویی، تصفیه کننده آب، ماشین لباسشویی و خشک‌کن سازگار و قابل استفاده هستند.

Universal UP’s Easy Handle Kit شامل دستگیره‌های قابل جدا شدن برای استفاده بر روی درب و کشوی شوینده ماشین لباسشویی ال‌جی می‌باشد. این دستگیره‌ها طوری طراحی شده‌اند که دسترسی‌پذیری را برای کاربرانی که مهارت‌های حرکت دست یا قدرت مچ آن‌ها کمتر از آن است که بتوانند از دستگیره مخفی دستگاه استفاده کنند آسان‌تر کند. این کیت گزینه‌های رنگی پرکنتراستی را نیز برای کمک به شرایطی مانند تنبلی یا انحراف چشم ارائه می‌کند. 

یکی دیگر از کیت‌های کمکی موجود در سبد تجاری Universal UP کیت دستیار (Assistant Kit) است. این پایه چرخدار جداشدنی به توزیع وزن بهتر جارو شارژی CordZero ال‌جی کمک کرده و کنترل و قدرت مانور آن را بهبود می‌دهد. کیت آویز آسان (Easy Hanger Kit) یک دستگیره بلند شامل یک بست دایره‌ای شکل برای اتصال به آویزهای لباس Styler دارد که به افرادی که از ویلچر استفاده می‌کنند اجازه می‌دهد به سادگی از آن‌ برای دسترسی به سیستم آویز متحرک موجود در بالای کمد مراقبت از لباس ال‌جی استفاده کنند. ال‌جی یک کیت طبقه گردان (Rotate Shelf Kit) نیز برای افزایش دسترسی‌پذیری طبقات یخچال و یک کیت نازل آسان (Easy Nozzle Kit) که به دستگاه تصفیه آب متصل می‌شود و دسترسی‌پذیری آن را از طریق قابلیت تنظیم ارتفاع و فاصله بهبود می‌بخشد تولید نموده است. دستگاه تصفیه آب همچنین می‌تواند با نصب یک کاور سیلیکونی دارای توضیحات با خط بریل برای استفاده نابینایان نیز مناسب‌سازی شود.  

Lyu Jae-cheol مدیرعامل شرکت راه‌کارهای تهویه مطبوع و لوازم خانگی ال‌جی الکترونیکس: ” Universal UP Kit به منظور ارتقاء کارایی و دسترسی‌پذیری لوازم خانگی ما طراحی شده و در جهت رفع مشکلات مطرح شده توسط مصرف‌کنندگان حقیقی توسعه یافته است. ما با استفاده از Universal UP Kit اطمینان حاصل می‌کنیم که تمامی دارندگان لوازم خانگی ال‌جی صرف نظر از سن و محدودیت‌های جسمی‌شان می‌توانند با دسترسی آسان  از تجربه کاربری لذت‌بخشی برخوردار شوند.”

بازدیدکنندگان می‌توانند از اول تا پنجم سپتامبر درغرفه ال‌جی در نمایشگاه IFA 2023 (سالن ۱۸، Messe برلین)

از محصولات Universal UP Kit که در قسمت Think Home Zone بر روی بسیاری از لوازم خانگی این شرکت استفاده شده‌اند بازدید کنند.  

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=75425

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.