• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

یک رکوردشکنی دیگر در سال «رشد تولید»

  • کد خبر : 72160
  • 05 تیر 1402 - 12:01
یک رکوردشکنی دیگر در سال «رشد تولید»

آمار تولید فولاد خراسان حاکی از ثبت سومین رکوردشکنی کارکنان پرتلاش این شرکت در فاصله کم­تر از یک ماه با رکوردشکنی‌های اردیبهشت ماه است.

کارکنان باانگیزه­ ی فولاد خراسان که در خردادماه موفق به شکستن دو رکورد تولیدی (تولید روزانه‌ی شمش و نیز رکورد تعداد ذوب‌های متوالی در یک سکوئنس شده بودند)، در حالی پا به تیرماه می‌گذارند که نِصاب تولید ماهانه در فولادسازی شماره‌۲ این شرکت را نیز جابه‌جا کرده‌اند.

به گفته مدیرعامل «مجتمع فولاد خراسان» شکستن سه رکورد تولید در در این شرکت ظرف یک ماه را می‌توان بیش از هر چیز به انگیزه، توانمندی و تعهد کارکنان و پشتیبانی و تامین مناسب و به موقع ملزومات تولید نسبت داد.

«طهمورث جوان‌بخت» اظهار امیدواری کرد که با تداوم جریان تامین انرژی، روند رو به رشد تولید این شرکت در ماه‌های آتی‌ نیز استمرار یابد.

به گزارش واحد روابط عمومی: فولاد خراسان علاوه بر ثبت رکورد تازه تولید روزانه شمش فولادی و شکستن رکورد تعداد ذوب‌ها در یک ریخته‌گریِ پیاپی، رکورد ماهانه تولید شمش را نیز جابه‌جا کرد.

معاون بهره برداری شرکت مجتمع فولاد خراسان در تشریح این خبر گفت: همکاران تلاشگر فاز۲ فولادسازی، در خردادماه امسال با تولید ماهانه ۵۴۳۲۶ تن شمش فولادی، نِصاب پیشین تولید این محصول را ۲۴۷ تن ارتقا دادند. این موفقیت در حالی رقم خورد که آخرین رکورد ثبت شده از تولید این محصول با ۵۴۰۷۹ تن، در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ ثبت شده بود.

فرشید فضیلتی با بیان این که تحقق شعار «رشد تولید»، دغدغه همیشگی همکاران پرتلاش شرکت مجتمع فولاد خراسان است، از تلاش همه همکاران بهره برداری و پشتیبانی و نیز پیمانکاران مجموعه قدردانی کرد و این موفقیت­ها را به تلاشگران واحد فولادسازی فولاد خراسان تبریک گفت.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=72160

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.