• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

گوشی Moto G Stylus ۵G معرفی شد

  • کد خبر : 16825
  • 23 خرداد 1400 - 10:20
گوشی Moto G Stylus ۵G معرفی شد

گوشی Moto G Stylus ۵G با قیمت ۳۹۹ دلار رسما آماده ورود به بازار آمریکا است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از جی اس ام آرنا، پیش از این شرکت موتورولا گوشی G Stylus (۲۰۲۱) را ارائه کرده بود و هم اکنون فناوری ۵ جی را به این گوشی اضافه کرده است تا Moto G Stylus ۵G را عرضه کند. برخی از اطلاعات این گوشی قبلا به بیرون درز کرده بود، اما سرانجام امروز خبر عرضه آن در بازار ایالات متحده آمریکا رسما اعلام شد. این گوشی از ۱۴ ژوئن با قیمت ۳۹۹ دلار در دسترس خواهد بود.

مشخصات گوشی Moto G Stylus ۵G

جدا از قلم استایل آن که به صورت واضح دلیل نامگذاری آن هم همین است، این گوشی دارای صفحه نمایش لمسی ال سی دی ۶.۸ اینچی ۱۰۸۰x۲۴۰۰، تراشه اسنپدراگون ۵ جی ۴۸۰، ۶ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی قابل ارتقا و یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری با یک شارژر ۱۰ واتی در جعبه است.

در پشت گوشی یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز ۸ مگاپیکسلی، یک لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور عمیق ۲ مگاپیکسلی وجود دارد، در حالی که در جلوی گوشی برای سلفی یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی دارد. این گوشی اندروید ۱۱ را اجرا می‌کند و از پلاستیک ساخته شده است و تنها در یک رنگ به نام زمرد کیهانی ارائه می‌شود.

مشخصات گوشی Moto G Stylus ۵G اعلام شد

به نظر می‌رسد صفحه نمایش و دوربین‌های آن مشابه مدل ۴G آن است که در ژانویه راه اندازی شد، در حالی که تراشه، رم، حافظه ذخیره سازی و ظرفیت باتری پیشرفت‌های خوبی داشته اند.

شرکت موتورولا مدتی پیش هم، مجموعه‌ای از تجهیزات مقرون به صرفه خود را که شامل Moto G، Moto C و Moto E می‌شود را عرضه کرد. سال گذشته نیز این شرکت با معرفی Motorola Edge و +Edge توانست بازار موبایل را دگرگون کند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=16825

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.