• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

کسب گواهی استاندارد ISO 10002 توسط شرکت بیمه دی

  • کد خبر : 10749
  • 22 اسفند 1399 - 19:27
کسب گواهی استاندارد ISO 10002 توسط شرکت بیمه دی

شرکت بیمه دی با پیاده سازی الزامات استاندارد ISO 10002 توانست، طی نشست های ارزیابی خود، بدون هیچ گونه عدم انطباق این گواهی را کسب نماید.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه دی؛ حسن قلندری معاون امور مشتریان و توسعه بازار در این رابطه گفت: شرکت بیمه دی برای تحقق بخشیدن به چشم انداز خود که همانا تبدیل شدن به «پدیده محبوب مشتریان» است، برنامه هایی را تدوین کرده و در همین راستا، پیاده سازی استانداردهای ISO 10002 ، گام مهمی در این مسیر و حمایت از حقوق مشتریان به شمار می آید.

وی افزود: برای انطباق فرآیند رسیدگی به شکایات با بندهای استاندارد، چهار جلسه‌ی ممیزی داخلی در سطح ستاد، شعب و نمایندگی‌های منتخب برگزار گردید و در این راستا، خط مشی رسیدگی به شکایات نیز در بیمه دی تدوین شد. بدین ترتیب، طی برگزاری دو مرحله‌ی ممیزی و بررسی فرآیند رسیدگی به شکایت در کلیه‌‌ی سطوح سازمان ، شرکت بیمه دی توانست استاندارد ISO 10002:2018 را، بدون هیچ‌گونه عدم انطباق کسب نماید.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=10749

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.