• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

کسب رتبه برتر بانک سپه در تعداد تراکنش‌های کارتخوان فروشگاهی در تیرماه ‌سال جاری

  • کد خبر : 75441
  • 25 مرداد 1402 - 17:03
کسب رتبه برتر بانک سپه در تعداد تراکنش‌های کارتخوان فروشگاهی در تیرماه ‌سال جاری

بانک سپه براساس گزارش ماهانه اقتصادی شبکه شاپرک، موفق به کسب رتبه نخست در تعداد تراکنش‌های کارتخوان فروشگاهی و نیز کسب جایگاه دوم شبکه بانکی در سهم از بازار کل تعداد تراکنش‌های شبکه پرداخت در تیرماه سال جاری شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه، بانک سپه با کسب سهم ۱۸٫۷۸ درصدی رتبه نخست شبکه بانکی با بیشترین سهم از تراکنش‌های ابزار کارتخوان فروشگاهی و نیز جزو بانک‌های برتر در کسب بالاترین سهم مبلغی از تراکنش‌های ابزار کارتخوان فروشگاهی در شبکه پرداخت قرار گرفت.

براساس این گزارش، این بانک با اختصاص ۱۷٫۵۴ درصد توانست از بازار تعدادی تراکنش‌های شبکه بانکی رتبه دوم نظام بانکی را به خود اختصاص دهد.

بانک  سپه جزو بانک‌های برتر دارای بیشترین کارت اعتباری تراکنش‌دار و نیز موفق به کسب رتبه دوم بیشترین سهم از تعداد کارت‌های بانکی تراکنش‌دار در شبکه پرداخت با سهم ۱۱٫۳۱ درصدی در تیرماه سال جاری شد.

این بانک همچنین با سهم ۸٫۶۹  درصدی توانست در زمره برترین بانک‌های صادرکننده بیشترین کارت هدیه و بن کارت تراکنش‌دار در مدت مذکور قرار گیرد.

شاپرک در جدیدترین گزارش خود بانک سپه را با سهم ۲۳۰٫۷۲۵ هزار تراکنشی در جایگاه دوم بیشترین اختلاف مثبت در تعداد تراکنش‌های پذیرش‌شده و با کسب سهم ۱٫۲۰۲٫۰۵۲ هزار تراکنشی نیز در جایگاه دوم بیشترین سهم از کل تراکنش‌های صنعت پرداخت کارتی در شبکه بانکی قرار داده است.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=75441

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.