• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
5

کاهش ۱۰ درصدی مصرف آب مشترکان بد مصرف تهرانی

  • کد خبر : 67619
  • 22 فروردین 1402 - 6:34
کاهش ۱۰ درصدی مصرف آب مشترکان بد مصرف تهرانی

اجرای طرح ایجاد محدودیت برای مشترکان بدمصرف تهرانی در سال گذشته توانست ۱۰ درصد میانگین مصرف هر خانوار را نسبت به زمان شروع طرح کاهش دهد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از آبفای استان تهران، معاون درآمد و امور مشترکین آبفای استان تهران با اشاره به اثربخش‌بودن این طرح گفت: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون افزون بر ۴۳ هزار واحد خانگی و غیر خانگی بد مصرف با محدودیت موقت قطع آب مواجه شده‌اند.

سیدرسول باقری با بیان این‌که مدیریت مصرف آب ویژه یک فصل خاص نیست، افزود: اجرای این طرح تا زمان تغییر رفتار مشترکان بد مصرف ادامه خواهد داشت.

باقری ادامه داد: میزان مشترکان بد مصرف در استان تهران نسبت به شروع این طرح بیش از ۳۵ درصد و نسبت به میانگین سال گذشته ۳۰ درصد کاهش داشته است.

معاون درآمد و امور مشترکین آبفای استان تهران ادامه داد: سال گذشته افزون بر ۱۷ هزار اشتراک غیرمجاز در استان تهران شناسایی شد که از این تعداد ۷۰۰۰ انشعاب تبدیل به مجاز، ۹۰۰۰ انشعاب قطع و ۱۰۰۰ انشعاب نیز اصلاح شده است.

او خاطرنشان کرد: با شناسایی و برخورد با این دسته از مشترکان غیرمجاز، از هدر رفت ۴۰۰۰ مترمکعب آب در شبانه‌روز جلوگیری شده است.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=67619

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.