• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

کارمندانتان را برای دنیای هوش مصنوعی آماده کنید

  • کد خبر : 77453
  • 29 شهریور 1402 - 15:16
کارمندانتان را برای دنیای هوش مصنوعی آماده کنید

موسسه مشاوره‌ای تامسون رویترز که یکی از بزرگ‌ترین پایگاه‌های مورد اعتماد در دنیاست، در تازه ترین گزارش خود که بر پایه موضوع “دنیای هوش مصنوعی” انجام شده، بر لزوم مجهز شدن متخصصین در هر حوزه به ابزارهای هوش مصنوعی مولد برای افزایش بهره‌وری و کارایی تاکید و توصیه کرده است تا سازمانها با برگزاری دوره‌های کاربرد هوش مصنوعی برای هر دپارتمان داخل سازمان، متناسب با نوع فعالیت‌شان به آینده سازمان خود کمک کنند.

 روابط عمومی بانک کارآفرین؛ مدیریت ریسک و مطالعات اقتصادی بانک کارآفرین با توجه به اهمیت بهره‌مندی از تازه‌ترین مطالعات و گزارشات منتشر شده و لزوم هم‌راستایی بانک (به عنوان یکی از بازیگران اصلی فناوری) با روند پویای فناوری روز جهان، تازه‌ترین گزارش شرکت مشاوره‌ای تامسون رویترز (Thomson Reuters) با عنوان “گزارش آینده متخصصین” (Future of Professionals Report-August 2023) را بررسی کرده است.
این گزارش ارائه دهنده چشم انداز کارآمدی در مورد فناوری هوش مصنوعی مولد (Generative AI) است. هدف از پروژه تحقیقاتی «آینده متخصصین در دنیای هوش مصنوعی»، بررسی پیامدهای ظهور هوش مصنوعی بر عملیات، رشد، روابط‌مشتری، مدیریت ریسک و استعدادهای شرکت‌ها طی پنج سال آینده است که با نظرسنجی از شرکت کنندگان در تعدادی از گرایش‌ها انجام شده است.
این گزارش می‌افزاید؛ بررسی این موسسه همچنین به تاثیر هوش مصنوعی بر کار متخصصین و مسائل مرتبط با تغییر تعادل کار-زندگی و رفاه شخصی پرداخته شده است. بانک‌ها با مطالعه این گزارش می‌توانند تأثیرات و پتانسیل هوش مصنوعی مولد را در صنعت مالی بهتر درک کنند.

این شناخت به آن‌ها اجازه می‌دهد تا بهترین استفاده را از این فناوری برای بهبود عملکردها و ارائه خدمات به مشتریان خود داشته باشند.
نکته کلیدی که این گزارش بر آن تاکید دارد، این است که مجهز شدن متخصصین در هر حوزه به ابزارهای هوش مصنوعی مولد، برای افزایش بهر‌ه‌وری و کارایی یک امر حیاتی است، لذا برگزاری دوره‌های کاربردی هوش مصنوعی مولد، برای هر دپارتمان داخل سازمان، متناسب با نوع فعالیت (حقوقی، مدیریت ریسک، مالی، منابع انسانی وغیره) یکی از شروط حیاتی مواجهه موفق با این پدیده است.
پیش از این مدیریت ریسک و مطالعات اقتصادی در راستای ایفای نقش محوری بانک کارآفرین در زمینه‌ی تولید محتوای علمی و کمک به توسعه‌ اکوسیستم بانکی کشور، اقدام به تهیه‌‎ی کتب و گزارش‌هایی با محوریت نوآوری و ریسک‌های فناورانه و تحول دیجیتال بانکی کرده است.
در همین راستا در ماه گذشته گزارش “چشم انداز ترندهای فناوری مک‌کینزی سال ۲۰۲۳” از سوی این واحد بر روی وبسایت رسمی بانک کارآفرین منتشر شد.

برای مشاهده گزارش کامل موسسه تامسون کلیک کنید 

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=77453

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.