• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

تجلیل از واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب بانک توسعه تعاون سقف وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافت حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی تأمین مالی ۳۶۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن به ارزش بیش از ۱۶۵ همت فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی توسعه سواد دیجیتال و هوش مصنوعی در سازمان‌های بیمه امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد

2

پیشرفت مناسب خدمات مجازی در بانک مسکن

  • کد خبر : 35403
  • 25 دی 1400 - 12:50
پیشرفت مناسب خدمات مجازی در بانک مسکن

عضو هیات مدیره بانک مسکن با بیان اینکه نقش بانک مسکن در توسعه بازار مسکن ویژه و خاص بوده است، گفت: بانک مسکن به عنوان بانک تخصصی و توسعه‌ای در بخش مسکن توانسته نقش محوری را در تامین مالی بخش مسکن به صورت متنوع ایفا کند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، مجتبی عزیزیان، عضو هیات مدیره بانک مسکن یکی از دستاوردهای چشمگیر بانک طی دوره اخیر را پیشرفت مناسب خدمات مجازی برای سازگار شدن با سبک جدید مراجعه مشتریان به بانک مسکن اعلام کرد.

عزیزیان با بیان اینکه طی دو سال گذشته، شیوع و ماندگاری ویروس کرونا در کشور باعث شد مشتریان بانک مسکن برای دریافت انواع خدمات و محصولات بانکی، مراجعه مجازی (اینترنتی) را به مراجعه حضوری (فیزیکی) ترجیح بدهند، گفت: ما نیز در بانک مسکن برای پاسخ درخور به این نیاز مردم و طیف مشتریان بانک، دست به کار شدیم و با ابداعات متنوع موفق شدیم تا حد امکان در حوزه خدمات بانکداری دیجیتال و نوآورانه بخشی از این نوع نیاز را پوشش دهیم.

عضو هیات مدیره بانک مسکن با اشاره به مشکلاتی که کرونا برای افراد مختلف جامعه ایجاد کرده است، گفت: ما این تهدید را به فرصت تبدیل کردیم و موفق شدیم در مجازی‌سازی خدمات بانک مسکن پیشرفت‌های مناسبی کسب کنیم.

وی ضمن اشاره به فرصت هایی که همکاران در تنگنای بیماری کرونا با تلاش و پشتکار گروهی در مجموعه بانک مسکن به وجود آورده اند، تصریح کرد: بیماری کرونا علیرغم مشکلاتی که برای همه افراد جامعه در پی داشته است فرصت‌هایی هم بوجود آورد که عمده آنها به مجازی‌سازی ارایه انواع خدمات برمی‌گردد.

عزیزیان که به مناسبت هشتاد و سومین سالگرد تاسیس بانک مسکن این گفت و گو را انجام داده است، در ادامه به اهمیت بخش مسکن اشاره کرد و افزود: بخش مسکن به عنوان یکی از بزرگترین بخش‌های اقتصادی که جریان مالی بزرگی در آن فعال است، سهم بالایی در سبد هزینه خانوار دارد. این بخش، وزن بالایی از سرمایه گذاری‌ ها در کل حوزه اقتصاد را به خود اختصاص می‌دهد.

عضو هیات مدیره بانک مسکن با اشاره به نقش پایدار بانک ها در بخش مسکن گفت: به رغم این سهم و وزن بالای بخش مسکن در اقتصاد خانوار و اقتصاد کلان، اما براساس مطالعات شرکت جهانی مشاوره مدیریت مکنزی، طی نیم قرن گذشته بانک ها در این بخش خیلی ایستا بوده اند و نقش معناداری در بخش مسکن نداشته‌اند و عموماً سرویس ساده تامین مالی خرید را به متقاضیان مسکن ارایه کرده اند.

وی با بیان اینکه نقش بانک مسکن در توسعه بازار مسکن ویژه و خاص بوده است افزود: با این حال بانک مسکن به عنوان بانک تخصصی و توسعه‌ای در بخش مسکن توانسته نقش محوری را در تامین مالی بخش مسکن به صورت متنوع ایفا کند.

عزیزیان ضمن خسته نباشید به کارکنان بانک مسکن در این ایام، اعلام کرد: ارزش معنوی فعالیت‌ها و سخت‌ کوشی‌هایی که پرسنل بانک مسکن برای خانه دار کردن مردم ایران انجام می‌دهند، حتماً محفوظ است و کارکنان خدوم این بانک به موقع نتیجه این خدمتگذاری را احساس و برداشت خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=35403

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.