• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

پیشتاز در بازار، نویدبخش در سرمایه گذاری

  • کد خبر : 79292
  • 05 آبان 1402 - 12:50
پیشتاز در بازار، نویدبخش در سرمایه گذاری

با عبور از فصل پر از مشقت و محدودیت تابستان و با آغاز فصل پاییز، خبرهای خوبی از روند تولید و فروش شرکت فولاد خوزستان منتشر شده است که نشان می دهد این شرکت با تصاحب بخش مهمی از بازار رقابتی فولاد و تامین نیازهای داخلی، توانسته است اطمینان خوبی به سرمایه گذاران برای سودآوری بدهد.

کسب حدود ۴.۶ هزار میلیارد تومان سود خالص فقط در سه ماهه فصل بهار که با ۷۰ درصد سود دوازده ماهه ۱۴۰۱ برابری می کند، مجال خوبی برای سرمایه گذاران ایجاد می کند که با قوت قلب به این میدان وارد شوند.

از طرفی این شرکت توانسته در ۷ ماهه نخست سال نام خود را در صدر بازار رقابتی تامین نیازهای داخلی شمش فولادی ثبت کند و ۱۹.۲ درصد حجم کل معاملات شمش فولادی در بورس کالا و سهم ۳۲.۴ درصدی از تامین تختال بازار داخلی را به خود اختصاص دهد. این آمار در حالی بنام شرکت فولاد خوزستان ثبت شده است که تابستان امسال این شرکت با محدودیت های بسیاری در مصرف برق روبرو بود.

این روند نشان می دهد مدیریت شرکت با ایجاد ثبات در فعالیت ها و استفاده بهینه از منابع، توانسته است پیوستگی و تداوم تولید، فروش و سودآوری را با تامین مواد اولیه و حضور پررنگ در بازار تضمین کند و بر پیش بینی ها مبنی بر روند صعودی و رو به رشد ایجاد ظرفیت، تولید و فروش این شرکت مهر تایید بزند.

تحقق این اخبار خوب در فولاد خوزستان که از یکسو با برخی محدودیت های ناخواسته ناشی از کمبود برق از یک طرف روبرو بوده و از سوی دیگر پروژه های بزرگی بالغ بر ۵۰ هزار میلیارد تومان برای توسعه فعالیت خود را در دست اجرا دارد، بسیار حائز اهمیت است چرا که نشان می دهد شرکت هم مصافی موفق با بی برقی داشته و هم فعالیت ها و ابرپروژه های توسعه ای خود را به پیش برده است و همزمان در صدر تامین نیازهای بازار داخلی قرار گرفته است که موفقیتی چند وجهی به حساب می آید.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=79292

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.