• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

دیدار هیئت‌رئیسۀ کانون بازنشستگان بانک صادرات ایران با مدیرعامل بیمه سرمد تقدیر بنیاد قلب پارس از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۱۶هزار نفر با وام ازدواج بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به خانه بخت رفتند انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان پژوهشکده بیمه و سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی (سمت) تحقق ۹۸درصدی تکالیف مقرر در قانون بودجه در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک پارسیان در جهت محرومیت‌زدایی و توسعه عدالت اجتماعی تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس ایجاد زیرساخت لازم برای اطلاع رسانی و شفافیت در عملکرد شرکت افزایش ظرفیت تولید فولاد منجر به کاهش نرخ بیکاری خواهد شد عملیات اجرایی بخش صنعتی وخط تولید پروژه  فروآلیاژ شیروان کلید خورد / گامی در جهت توسعه اقتصادی و صنعتی خراسان شمالی برنامه افزایش صادرات ایران‌خودرو به روسیه در سال ۱۴۰۳ سید احمدرضا صدر سرپرست روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) شد

1

پیام مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات به مناسبت روز صنعت و معدن

  • کد خبر : 48818
  • 08 تیر 1401 - 10:13
پیام مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات به مناسبت روز صنعت و معدن

دکتر اردشیر سعد محمدی طی پیامی، فرا رسیدن دهم تیر، روز صنعت و معدن را به فعالان این عرصه تبریک گفت. متن پیام مدیرعامل «ومعادن» به شرح زیر است:

دهم تیرماه روز صنعت و معدن را بر تمام تلاشگران، کارآفرینان، کارگران و زحمتکشان این عرصه تبریک و تهنیت عرض نموده توفیق روزافزون تمامی مجاهدان خط نخست جهاد اقتصادی در جبهه تولید را از درگاه ایزد متعال خواهانم.

بخش صنعت و معدن با اشتغالزایی، رفع محرومیت و ایجاد ارزش افزوده، سهم قابل توجهی از تولید ناخالص داخلی را به خود اختصاص داده و نقش بی‌بدیلی در اقتصاد کشور به عهده دارد. توسعه صنعتی کشور و ایفای نقش بیشتر این بخش در رشد و بالندگی اقتصاد، نیازمند نگاه جدی به توان داخلی است.

امروزه با وجود شرایط سخت تحریم، درخشش بارقه های امید و پویایی و حرکت، همچنان از بخش صنعت کشور بر فضای جامعه می تابد و  ظرفیت‌های گسترده صنعت و معدن مسیری درخشان برای پیشرفت تولید، اشتغال و صادرات خواهد بود.

در اوج فشارهای ناجوانمردانه قدرتهای بزرگ با هدف تضعیف اقتصاد کشور بزرگ ایران، بهره‌برداری و استخراج معادن با هدف تولید انواع مواد معدنی، همچنین تولید محصولات با ارزش افزوده در زنجیره محصولات معدنی و فولادی در طول سالیان اخیر با رشد قابل توجهی روبه‌رو بوده است و سهم عمده ای از سبد صادرات غیرنفتی کشور را محصولات معدنی در حلقه‌های اول زنجیره ارزش به خود اختصاص داده است.

صنعتگران و معدنکاران این مرز و بوم با تکیه بر عزم ملی و بهره گیری از اقتصاد دانش‌بنیان، بومی سازی و تقویت ارتباط دانشگاه با صنعت و معدن توسعه صنعت و ارتقاء شاخص‌های اقتصادی کشور را مجدانه دنبال می کنند.

روز صنعت و معدن فرصت مغتنمی است تا تلاش‌ها و زحمات صنعتگران و معدنکاران را ارج نهاده و بار دیگر با ملت ایران عهد ببندیم که تا پای جان برای پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی تلاش خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=48818

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.