• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

پیام رئیس هیأت مدیره و سرپرست بانک آینده به مناسبت گرامی‌داشت روز خبرنگار

  • کد خبر : 74942
  • 17 مرداد 1402 - 16:33
پیام رئیس هیأت مدیره و سرپرست بانک آینده به مناسبت گرامی‌داشت روز خبرنگار

اصحاب فرهیخته رسانه همواره در پیِ تغییر و تحوّل مثبت در جامعه هستند تا روند توسعه کشور متوقف نشود. روزنامه‌نگاران اطلاع‌رسانی را ابزار مهم نوگرایی و نوسازی اندیشه‌های مردم و صاحب‌منصبان می‌دانند. رسانه‌ها به‌عنوان رکن چهارم مردم‌سالاری آینه بی‌کم وکاست توانمندی‌ها و پیشرفت و نقاط ضعف‌ها و کمبودها هستند و ضمن مدیریت صحیح افکار عمومی، هم‌میهنان را به آینده سرزمین‌مان امیدوار می‌سازند.

جان آدمی باید به معرفت و آگاهی صیقل خورد تا حقیقت زندگی را بشناسد و برای بهتر زیستن انتخابی برتر داشته باشد و این محقق نمی‌شود مگر با آگاه شدن از رخدادها و رویدادها که توسط تلاشگرانی به‌دست می‌آید که بازگوکننده و انتقال‌دهنده وقایع و حقایق زندگی هستند؛ «خبرنگار» ‌او که متعهدانه و مسئولانه می‌کوشد تا آگاهی را به جامعه ارزانی دارد.
فرارسیدن ۱۷ مرداد، فرصت گرانقدری برای ارج نهادن به تلاش‌های اصحاب رسانه و خبرنگارانی است که با نگرشی عمیق و بدون در نظر گرفتن علایق شخصی در تمامی حوزه‌ها به بیان حقایق می‌پردازند. 
بی‌تردید تحقق «ایرانی مقتدر» در سال «مهار تورم، رشد تولید» بدون مشارکت و پیگیری‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه محقق نخواهد شد و پیداست بهترین مسیر برای شفافیت و تعامل سازمان‌ها و نهادها با مردم، ارتباط مناسب و دوسویه با اصحاب رسانه خواهد بود. روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها است، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان‌های فرهیخته که در راه روشنگری و آگاهی‌بخشی به جامعه جان خود را تقدیم انقلاب کردند. خبرنگاران به‌راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه‌اند.
روز خبرنگار مزین به صداقت، ایمان، حقیقت‌جویی و مجاهدت اهالی رسانه در مسیر اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به جامعه است و شبکه بانکی امروز نیازمند دریافت اطلاعات صحیح از جامعه، اقتصاد، کسب‌وکار و مخاطبین خود در عرصه‌های مختلف است که این مهم با همراهی و کمک خبرنگاران و رسانه‌های فعال میسر می‌شود.
ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ شهدای خبرنگار، این روز را به یکایک شما تلاشگران عرصه‌ دانایی تبریک می‌گوییم و تلاش‌های شما را در عرصه فرهنگ‌سازی و ارتقای آگاهی‌های عمومی به‌ویژه در حوزه بانکداری کشور ارج می‌نهیم. 
از ایزدمنان برای تمام تلاشگران این عرصه توفیق، سعادت، سرافرازی و سربلندی مسئلت‌ دارم.

                                                                                                                                                                                     شعبان مرادی

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=74942

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.