• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

پیام تبریک مدیرعامل بانک کارآفرین به مناسبت روز خبرنگار

  • کد خبر : 74895
  • 17 مرداد 1402 - 11:50
پیام تبریک مدیرعامل بانک کارآفرین به مناسبت روز خبرنگار

احمد بهاروندی در پیامی به مناسبت “هفدهم مردادماه؛ روز خبرنگار”، این روز را به اهالی رسانه و فعالان خبری تبریک گفت.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین؛ در پیام مدیرعامل بانک آمده است: این روز بزرگ را به خبرنگاران ساعی و پرتلاش و به ویژه خبرنگاران فعال در نظام اقتصادی کشور تبریک می گویم و امیدوارم تمامی تلاشگران عرصه رسانه با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی بخشی و شفاف سازی موفق و پیروز باشند.
در دنیای امروز و به رغم بروز و ظهور تکنولوژی‌های نوین ارتباطی، مطبوعات همچنان بعنوان رکن چهارم دموکراسی جایگاه ویژه خود را حفظ کرده اند و خبرنگاران و روزنامه‌نگاران بعنوان طلایه‌داران آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی قلمداد می‌شوند.
ناگفته پیداست؛ در عصـر دسترسی آزاد به اطلاعـات، نقش بی بدیـل و مؤثـر خبرنگـاران در تحلیل، معرفی و انعکاس رویدادهای کشور غیر قابل اغماض است. بی شک، عبور کشور از این برهه دشوار تاریخی با توجه به شرایط خطیر اقتصادی، مرهون تلاش این عزیزان خواهد بود و امیدوارم که با اندیشه تاثیرگذار و قلم امیدبخش اصحاب رسانه شاهد اعتمادآفرینی در جامعه و بازگشت پویایی به نظام بانکی و اقتصادی کشور باشیم.
امید است در پرتو توکل به ذات حضرت حق، صاحبان اندیشه و قلم در انجام مسئولیت‌های خود بیش از گذشته موفق باشند و در راه اعتلا و توسعه کشور عزیزمان “ایران” گام‌های بلند و استوار بردارند و از هیچ کوششی در این خصوص فروگذار نکنند.
این روز که با ایام سوگواری بزرگ‌مرد آزاده تاریخ سید وسالار شهیدان، امام حسین (ع) مصادف شده است را به‌تمامی خبرنگاران آزاد، مستقل و متعهد تبریک گفته و برای یکایک آنان آرزوی بهروزی و موفقیت دارم.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=74895

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.